voordelen van een betaald forum?

Irene van Olden
......
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 mei 2007, 18:51

voordelen van een betaald forum?

Bericht door Irene van Olden » 01 sep 2007, 21:42

wat is eigenlijk het verschil met een betaald forum en een gratis forum? behalve de reclame?

Harmony2
...
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2007, 08:35

Bericht door Harmony2 » 02 sep 2007, 11:32

Even een vraag over reclame

Tot op heden hadden we wel gewoon reclame op het forum, maar toen ik vanmorgen inlogde zag ik dat een banner die iemand gebruikt in zijn onderschrift was veranderd in een reclame van T mobile.

Ook is het me nu een paar keer gebeurd als ik een topic open , dat ik een popup krijg van een reclame site.

Is de site gehackt? wat kan ik hiertegen doen? de HTML toestaan op nee zetten denk ik? Help?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: voordelen van een betaald forum?

Bericht door Tutor » 02 sep 2007, 15:36

Irene van Olden schreef:wat is eigenlijk het verschil met een betaald forum en een gratis forum? behalve de reclame?
Een betaald forum draait zonder reclame. Dat is het verschil.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 02 sep 2007, 15:38

Harmony2 schreef:Even een vraag over reclame

Tot op heden hadden we wel gewoon reclame op het forum, maar toen ik vanmorgen inlogde zag ik dat een banner die iemand gebruikt in zijn onderschrift was veranderd in een reclame van T mobile.

Ook is het me nu een paar keer gebeurd als ik een topic open , dat ik een popup krijg van een reclame site.

Is de site gehackt? wat kan ik hiertegen doen? de HTML toestaan op nee zetten denk ik? Help?
Google Ads veranderd nog wel eens. En soms gebeuren er dingen die vreemd lijken.
HTML uitzetten? Ik denk dat dit in dit verband niet nodig zal zijn.

Als je een topic opent??? Wat wel gebeurt als je je forum afsluit dat er een popup na start.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 02 sep 2007, 15:46

Het verschil met een betaald forum en een niet betaald forum is
1. Je krijgt geen advertentie's meer.
2. Je kan via mail een backup van je forum toegestuurd krijgen
Dat is eigenlijk alles.

Dan de pop-ups.
Via Google ads is het niet mogelijk dat er pop ups worden gestart (in iedergeval mij totaal onbekend). Dat moet dus wat anders zijn.

Heb je misschien een voorbeeld van een pagina op je forum waar dit gebeurd? Ik wil dat wel eens zien.

Bezoekers kunnen zelf wel pop ups aanroepen door een code te plaatsen in hun onderschrift/signature, of door gewoon een bericht op jouw forum te plaatsen met daarin de code.

Je zou de bij "Toegestane HTML tags" het woordje script eruit kunnen halen als je er veel last van hebt. Maar hou er rekening mee dat dan eventueel andere toegoegde scripts op jouw forum ook niet meer zullen werken.

Groeten
Jan

Harmony2
...
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2007, 08:35

Bericht door Harmony2 » 02 sep 2007, 16:11

ja het gebeurd plotseling onder verschillende topics... hoe kan ik het beste dat aangeven? aan gezien op de site zelf setterfans.forum2go.. je alleen de startpagina krijgt te zien en niet het hele forum.

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 02 sep 2007, 19:56

Geef maar even de links van de onderwerpen waar je het zien krijgt, mag ook via pb. Dan kijk ik wel even wat die popus veroorzaakt.

Vergeet niet dat ik overal binnen kan komen :wink:

Harmony2
...
Berichten: 44
Lid geworden op: 14 aug 2007, 08:35

Bericht door Harmony2 » 02 sep 2007, 21:49

hoi.. dat is wisselt.. das het vervelende. vaak ook gewoon als ik op de index zit knalt erineens een reclame site in,....

dus wat kan ik dan het beste geven? onze websitenaam?

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 03 sep 2007, 14:56

Website adres is dan goed, ik zal dan eens wat rondklikken, kijken of ik ook ergens een pop-up krijg.

Heb je niet toevallig hier ook last van op andere sites? Dan zou je namelijk op je computer een probleempje kunnen hebben en dan heeft het dus niets met het forum te maken.

Cavaliertje
......
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 mei 2007, 17:45

Bericht door Cavaliertje » 03 sep 2007, 19:48

Heb je toevallig een bezoekersteller op je forum staan?
Daar zou het ook makkelijk van kunnen zijn.

Plaats reactie