Vraag

Ninja
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009, 11:27

Vraag

Bericht door Ninja » 26 dec 2009, 13:33

Hallo,

Als ik een logo op mijn site zet gaat hij er helemaal over heen, en de achtergrond is ook wit. Dus nu heb ik maar snel een andere style gedaan, maar nu staat de naam van de style er, dus dat vind ik ook niet leuk.. Net zoals dit forum, kan ik ook niet gewoon tekst ofzo erin zetten? En hoe doe ik een plaatje in mijn handtekening? met [/IMG][Link][IMG] ofzo? En hoe geef ik mijn Administrator naam een kleur?

Alvast bedankt!

Groetjes, Ninja

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Vraag

Bericht door Tutor » 26 dec 2009, 16:13

Ninja schreef:Hallo,

Als ik een logo op mijn site zet gaat hij er helemaal over heen, en de achtergrond is ook wit. Dus nu heb ik maar snel een andere style gedaan, maar nu staat de naam van de style er, dus dat vind ik ook niet leuk.. Net zoals dit forum, kan ik ook niet gewoon tekst ofzo erin zetten? En hoe doe ik een plaatje in mijn handtekening? met [/IMG][Link][IMG] ofzo? En hoe geef ik mijn Administrator naam een kleur?

Alvast bedankt!

Groetjes, Ninja
Als je specifieke vragen stel over ding die onverwacht optreden op jouw forum dan is het toch wel fijn als je jouw forumlink laat zien./
bijvoorbeeld in je onderschrift.
Dan is het mischien wat eenvoudiger om te komen kijken.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Ninja
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009, 11:27

Bericht door Ninja » 26 dec 2009, 16:15

Ik kon hem niet in mijn post doen omdat ik nog geen 2 posts had gedaan zei hij. Nu staat hij in mijn handtekening ;)

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 26 dec 2009, 19:14

Ninja schreef:Ik kon hem niet in mijn post doen omdat ik nog geen 2 posts had gedaan zei hij. Nu staat hij in mijn handtekening ;)
Ik zie geen buiten het scherm lopend scherm. En een logo zie ik ook niet.

Als je met een probleem om hulp roept, dan is het misschien beter om even te wachte tot ik je geholpen heb. Duurt nooit zo lang.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Ninja
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009, 11:27

Bericht door Ninja » 26 dec 2009, 19:30

Ja omdat het er zo raar uit zat heb ik het maar verandert. Ik zal het nu weer veranderen naar een ander logo.

EDIT: Nu ziet het er helemaal niet uit.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 26 dec 2009, 21:06

Ninja schreef:Ja omdat het er zo raar uit zat heb ik het maar verandert. Ik zal het nu weer veranderen naar een ander logo.

EDIT: Nu ziet het er helemaal niet uit.
Gewoon eruithalen .
Maar je hebt het op de plaats van een banner staan hoor. En dat gaat nooit goed.

Een Logo is dat ding wat helemaal links staat als je op een gewoon forum kijkt. En niet in het midden.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Ninja
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 dec 2009, 11:27

Bericht door Ninja » 26 dec 2009, 21:16

???? Ik ga naar Stijlen-Menu, Change logo-Changelogo. Is het dan een banner? Maar die witte achtergrond staat ook helemaal niet, die zou ik zeker moeten weghalen? En hij is ook heel onduidelijk :(

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 26 dec 2009, 21:43

Ninja schreef:???? Ik ga naar Stijlen-Menu, Change logo-Changelogo. Is het dan een banner? Maar die witte achtergrond staat ook helemaal niet, die zou ik zeker moeten weghalen? En hij is ook heel onduidelijk :(

Ik kan er niets aan doen. Maar het lijkt een klein logo te zijn waarvan de breedte niet meer klopt.

Sommige stylen zetten een logo puur rechts neer. Daarom kom je daar te recht.

Schakel je style een om naar subsilver dan zie je wel wat ik bedoel
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie