Meer leden en bezoekers?

nicole
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2007, 10:16

Meer leden en bezoekers?

Bericht door nicole » 12 aug 2007, 10:19

Dag beste allemaal.
Hoe kan ik gratisch meer leden en bezoekers krijgen in mijn forum?
Groetjes van nicole

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 12 aug 2007, 14:08

Hallo Nicole,

Het belangrijkste wat moet gebeuren is dat je forum "bekend" wordt. Er zijn vesrchillende manieren waarop je dat kan doen.

Het belangrijkste is dat je forum aangemeld wordt bij Zoekmachine's (Google, Ilse, etc) en Startpagina's (startpagina.nl etc).

Bij Google wel eerst even controleren of je er al in staat, want als je er al in staat en je meldt je alsnog aan, dan kan dat negatief werken. Je kan dat controleren door in google in te typen:
Code:
site:mysterylight.forum2go.nl

Vindt je niets, dan sta je er nog niet, sta je er wel in, dan zie je welke pagina's er al in staan. (Ik heb het voor jouw al even gecontroleerd, en jouw forum staat al in Google.)

Daarnaast kun je nog bij andere pagina's jouw forum wat bekendheid geven. Op bijvoorbeeld sites die wat met hetzelfde onderwerp te maken hebben, een link te laten plaatsen. (Als je dat aan de sitebeheerder vraagt, dan doen ze dat meestal wel)

Of je kunt natuurlijk mondeling reclame maken, door vrienden en bekende, die dezelfde intresse hebben, naar je forum te "lokken".

Ik hoop dat je hier wat verder mee kan.

Gast

Bericht door Gast » 12 aug 2007, 15:23

Wat je nog meer kan doen is je forum aanmelden bij dochters van Startpagina.nl. Bovenin Startpagina.nl vind je dan een link naar verschillende dochterpagina's op alfabet. Misschien kun je daar wat mee?

Even ter aanvulling ;)

Plaats reactie