Leden automatisch verwijderen na 2 maanden geen postings.

doetumaar
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 feb 2012, 20:25

Leden automatisch verwijderen na 2 maanden geen postings.

Bericht door doetumaar » 21 feb 2012, 10:37

Ik dacht dat ik die optie had gezien in het beheerderspaneel maar nu zie ik dat dus niet meer...... Is dat mogelijk om te doen? Dus de leden, die 2 maanden niet posten, worden dan verwijderd......?

Groetjes!

http://letitbe.forum2go.nl/

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Leden automatisch verwijderen na 2 maanden geen postings

Bericht door Tutor » 21 feb 2012, 15:06

doetumaar schreef:Ik dacht dat ik die optie had gezien in het beheerderspaneel maar nu zie ik dat dus niet meer...... Is dat mogelijk om te doen? Dus de leden, die 2 maanden niet posten, worden dan verwijderd......?

Groetjes!

http://letitbe.forum2go.nl/
Er is altijd de mogelijkheid om op één enkel forum oude berichten automatisch te laten verwijderen Automatisch opruimen aanzetten
Heb je Sticky of een van deze funktie's aan staan dan wordt dit bericht niet verderd.
De gewone berichten worden wel na bepaalde verwijderd.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

doetumaar
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 feb 2012, 20:25

Bericht door doetumaar » 21 feb 2012, 16:43

Ik heb het niet over de berichtjes, maar over de leden die 2 maanden niks gepost hebben...... Dus dat de leden er af worden gehaald. Heb nl geen zin in een forum, met veel leden, maar die er niks toe bijdragen.

Cavaliertje
......
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 mei 2007, 17:45

Bericht door Cavaliertje » 21 feb 2012, 17:28

Dit kan volgens mij niet.
Dit zou ook een nadeel kunnen hebben als het wel kon:
Leden die ziek worden bijv. of ineens druk krijgen met weet ik wat en 2 maanden niet op forum kunnen komen ben je dan ook kwijt.
Kunnen wel hele goede leden zijn. ;-)

doetumaar
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 feb 2012, 20:25

Bericht door doetumaar » 21 feb 2012, 18:14

haha dat is miss waar......maar over het algemeen, leer je de mensen al snel kennen via meetings ed. En dan weet je wie er ziek zijn en wat er aan de hand is. Maar goed, dan trek ik me sabel wel, na 2 maanden, om wat te gaan hakken...... :twisted:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 21 feb 2012, 18:34

doetumaar schreef:haha dat is miss waar......maar over het algemeen, leer je de mensen al snel kennen via meetings ed. En dan weet je wie er ziek zijn en wat er aan de hand is. Maar goed, dan trek ik me sabel wel, na 2 maanden, om wat te gaan hakken...... :twisted:


Ik zou eerst een kijken naar figuren die wel registreren maar verder niet doen. Je hebt gelijk hoor, beter niet zoveel leden en die mee werken.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

doetumaar
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 feb 2012, 20:25

Bericht door doetumaar » 21 feb 2012, 18:38

Ja, daar gaat onze eerste prioriteit ook naar uit. Hebben wij ook in de forumregels opgenomen...... We zullen het wel gaan mee maken he...... Wel leuk allemaal hoor, dat uit gevogel. :grin:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 22 feb 2012, 10:36

Dan succes maar.,
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie