Ruimte op het forum

marjo
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mar 2012, 14:25

Ruimte op het forum

Bericht door marjo » 11 mar 2012, 19:33

Ik wil vragen hoeveel ruimte er op het forum is, en hoeveel topics je aan mag maken. Ons forum is tamelijk uitgebreid, en heeft veel info. :smile:

Kasper
....
Berichten: 53
Lid geworden op: 02 mei 2012, 16:56

Bericht door Kasper » 02 mei 2012, 17:05

Die ruimte is onbeperkt, je kunt zo veel leden en berichten plaatsen als je wilt. Alle informatie (tekst) wordt opgeslagen in een database. Grote bestanden als foto's worden extern ge-upload, zodat ze niet op de server van forum2go komen te staan.

Tenminste dat lijkt mij zo te zijn, want ik lees nergens iets van limieten.

Vraag mij wel af of forum2go nog mee gaat met de toekomst want de software is inmiddels wel heel erg oud. Ben nog niet zo lang bezig met een forum hier, maar heb er al wel spijt van, gezien de andere gratis forumaanbieders welke welk met veel nieuwere software werken. Denk dat ik dus maar over stap. Heb amper leden en wel heel veel spammers, wat wellicht wijst op de veiligheidslekken in de software???

Groeten Kasper

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 02 mei 2012, 20:29

Kasper schreef:Die ruimte is onbeperkt, je kunt zo veel leden en berichten plaatsen als je wilt. Alle informatie (tekst) wordt opgeslagen in een database. Grote bestanden als foto's worden extern ge-upload, zodat ze niet op de server van forum2go komen te staan.

Tenminste dat lijkt mij zo te zijn, want ik lees nergens iets van limieten.

Vraag mij wel af of forum2go nog mee gaat met de toekomst want de software is inmiddels wel heel erg oud. Ben nog niet zo lang bezig met een forum hier, maar heb er al wel spijt van, gezien de andere gratis forumaanbieders welke welk met veel nieuwere software werken. Denk dat ik dus maar over stap. Heb amper leden en wel heel veel spammers, wat wellicht wijst op de veiligheidslekken in de software???

Groeten Kasper
Er zijn beperkingen, maar niet in de gevraagde zin.
Je kunt zoveel in je forum bouwen als je wilt.

Zet er echter niet veel grote foto's in. Dan wordt je forum traag.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

AnnekePW
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mei 2012, 11:19

Bericht door AnnekePW » 03 mei 2012, 07:26

En hoe zit het dan met een link via Photobucket?
Maakt dat je forum ook traag?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 mei 2012, 09:33

AnnekePW schreef:En hoe zit het dan met een link via Photobucket?
Maakt dat je forum ook traag?

Een link van photobucket plaatst de fotos bij zich zelf.
Het starten van de foto en die dan bij jou inlezen doort even.
Hoe groeter de foto hoe trager dit gaat worden.

een paar foto's is niet zo van belang.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie