Mod verbod op verwijderen.

Mike
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jul 2012, 19:44

Mod verbod op verwijderen.

Bericht door Mike » 07 aug 2012, 20:23

Is het mogelijk moderators en verbod te geven op het verwijderen van topics, zodat enkel het verplaatsen mogelijk is. Zo kunnen hier geen misverstanden meer over ontstaan.

Ik durf het niet aan te klikken, maar moet dit bij:

Beheerdersindex
Fora
permissies
(alle subfora)
en dan bij de optie verwijderen Beheerder neerzetten?


Mvg Mike

Dreamcatcher
Moderator
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 nov 2009, 19:41

Bericht door Dreamcatcher » 08 aug 2012, 12:19

Hoi mike,

Klik boven in rechts op gebruikersgroepen, je krijgt een balk te zien waar de tekst ditail groeplidmaatschap je ziet onder link de tekst groepen waarvan jij lid bent in de midden zie je een balkje met de rang klik op het pijltje rechts van het balkje je krijgt een lijst te zien met alle rangen kies voor moderator en klik rechts op gegevens bekijken. je krijgt dan een scherm te zien van de moderators groep onderaan zie je groepsmoderator en groepsleden en bij groepsleden zie je alle personen die jij toegevoegd heb aan de moderator groep, zet een vinkje in alle vakjs van de personen die jij niet meer als moderator wilt hebben en klik op geselecteerde gebruikers verwijderen. Dan ga je naar jouw ACP (administrator controle paneel) en gaat naar gebruikers beheer, typ in de lege witte balkje links de naam/en van de personen die moderator zijn en die jij niet meer als moderator wil hebben klik dan op gebruiker bekijken je krijg de gegevens te zien van deze persoon/en scrol naar onderen naar rangtitel je ziet in het balkje de rang moderator staan klik op het pijltje rechts van de balkje en kies voor geen speciale rang toegewezen ga naar onderen en klik op verzenden klaar... nu zijn deze personen geen moderator meer op jouw forum. ;-)
welkom op het Community Forum.

https://communityforum.forum2go.nl/index.php

Mike
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jul 2012, 19:44

Bericht door Mike » 08 aug 2012, 14:56

Bedankt voor het antwoord, maar dat is niet het juiste antwoord op mijn vraag. Ik wil mijn moderators niet kwijt, ik wil enkel hun optie 'verwijderen' kunnen uitzetten. Zodat ze topics enkel naar onze 'prullenbak' kunnen verplaatsen en dat ik alles kan controleren of het daad werkelijk verwijderd mag worden. Dus ze moeten nog kunnen editten, verplaatsen en het kunnen splitsen van tipics.

Ik hoop dat dit mogelijk is.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 08 aug 2012, 17:11

Mike schreef:Bedankt voor het antwoord, maar dat is niet het juiste antwoord op mijn vraag. Ik wil mijn moderators niet kwijt, ik wil enkel hun optie 'verwijderen' kunnen uitzetten. Zodat ze topics enkel naar onze 'prullenbak' kunnen verplaatsen en dat ik alles kan controleren of het daad werkelijk verwijderd mag worden. Dus ze moeten nog kunnen editten, verplaatsen en het kunnen splitsen van tipics.

Ik hoop dat dit mogelijk is.
Dat gaat niet.
Wat wel kan is de permissies van de fora zo laag mogelijk instellen.
Dan heb je enige overzicht en en dat gebruikes niet alles kunnen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie