Hoe het forum te vinden is..

karinajerry
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jul 2013, 23:27

Hoe het forum te vinden is..

Bericht door karinajerry » 20 dec 2013, 10:13

Ik heb even een vraagje...

Ik heb het idee dat het forum van mij via bv google niet makkelijk te vinden is.

Ik heb misschien de naam niet handig gedaan: mijnwestie(forum2go.nl)

dus als je nu zoekt naar westie, of westieforum kom je niet op mijn forum..


Is er bv een optie dat je achter de schermen zoekwoorden kan invullen, zodat het op bv google naar je forum wordt verwezen.

Of is het een optie dat ik een backup laat maken van mijn forum, en dat ik bv een nieuw forum aanmaak wat met 'westie' begint.. en dat het hele oude forum overgezet wordt op de nieuwe??

Ik ben een leek, dus misschien kan dat helemaal niet haha..

Ik hoor graag of dat mogelijk is..

Bedankt alvast en iedereen fijne dagen!!!

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 20 dec 2013, 10:55

Het duurt altijd even voor een forum is geïndexeerd op Google.
Maar het is ook belangrijk dat je het hele forum niet privé zet, want dan komt de Googlezoekmachine er niet in, dus open, algemene onderwerpen kun je wel verrijken met populaire zoektermen of onderwerptitels.

Het hangt er ook vanaf in welke categorie je forum is geplaatst maar huisdieren lijkt mij toch geen probleem

Firma's zetten opzettelijk gemakkelijk zoektermen in hun site maar hebben dan ook een eigen domein dan kun je sneller opgemerkt worden.

De naam van je forum speelt wel een kleine rol maar de inhoud wordt iedere dag gescand op veranderingen.

Een (betaalde) backup kan aangevraagd worden, maar of je daar iets mee opschiet is de vraag.

Ik zie alleen maar "welkom" en "wat foto's" als je niet bent ingelogd.
Dat is niet voldoende om met een Googlezoekmachine iets te vinden.
Open dus wat meer onderwerpen.

karinajerry
..
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 jul 2013, 23:27

Bericht door karinajerry » 20 dec 2013, 19:28

Dank je wel voor je antwoord....ik ga het een en ander veranderen de komende dagen..

Plaats reactie