avatar jpg uploaden en dan zegt ie geen jpg?

Irene van Olden
......
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 mei 2007, 18:51

Bericht door Irene van Olden » 17 nov 2007, 16:08

peter-combat schreef:Het kan mogelijk ook aan de foto hoster liggen.
Als dat weer eens niet gaat probeer dan Image Shack eens.
maar het is dan toch vreemd als ik hem eerst op mijn andere site plaats,dan opnieuw opsla en vervolgens weer opnieuw upload dat ie dan wel pakt?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 17 nov 2007, 19:11

Irene van Olden schreef:
peter-combat schreef:Het kan mogelijk ook aan de foto hoster liggen.
Als dat weer eens niet gaat probeer dan Image Shack eens.
maar het is dan toch vreemd als ik hem eerst op mijn andere site plaats,dan opnieuw opsla en vervolgens weer opnieuw upload dat ie dan wel pakt?
ik heb geen idee waarom dit gebeurt.
Daarom als proef wat ik voorstelde.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 18 nov 2007, 10:05

Het komt wel eens vaker voor dat een afbeelding niet goed werkt. Dit heeft meestal gewoon met de afbeelding te maken. Dan is die opgeslagen met bepaalde instellingen die niet "normaal" zijn, en kan het forum er niet mee over weg.

Wat je het beste dan kan doen is je afbeelding opnenen in een fotoprogramma of in Paint, en dan opnieuw opslaan als een jpg formaat foto.

Irene van Olden
......
Berichten: 124
Lid geworden op: 31 mei 2007, 18:51

Bericht door Irene van Olden » 18 nov 2007, 17:38

Forum2go schreef:Het komt wel eens vaker voor dat een afbeelding niet goed werkt. Dit heeft meestal gewoon met de afbeelding te maken. Dan is die opgeslagen met bepaalde instellingen die niet "normaal" zijn, en kan het forum er niet mee over weg.

Wat je het beste dan kan doen is je afbeelding opnenen in een fotoprogramma of in Paint, en dan opnieuw opslaan als een jpg formaat foto.
Ja dat had ik dus als eerste gedaan maar ook dat werkte niet ,pas toen ik hem eerst op mn andere forum(ook van jullie,maar andere template) had gezet en daarvan had opgeslagen toen deed ie het wel.
Nou ja ik weet nu hoe ik het met een omweg wel voor elkaar krijg dus doe het maar zo als het niet lukt.Ik weet het anders ook niet.zoveel moeite is het niet

Plaats reactie