Back-up Database

Linda
.
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2007, 10:32

Back-up Database

Bericht door Linda » 15 mei 2007, 14:16

Hallo bigwheely,

Verleden week werd mijn forum reclamevrij ingesteld. Ik probeerde intussen een back-up te maken maar kreeg de volgende melding > Deze functie is niet beschikbaar op het gratis forum. Wilt u wel de mogelijkheid hebben om back-ups te maken, stuur dan een e-mail naar support@forum2go.nl en vraag naar een betaald forum.

Kan u dat es nazien aub? Dank :wink:
Groetjes, Linda

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 15 mei 2007, 23:17

Het bericht wordt helaas niet automatisch aangepast op het moment dat u een reclame vrij forum heeft. Ik zal u een uitleg geven.

Het is niet mogelijk om zelf back-ups te maken. Dit omdat het vrijgeven van de back-up mogelijkheid en te grote belasting voor de server geeft.

Forum2go maakt dagelijks back-ups van de database. En wekelijks wordt de back-up extern opgeslagen. Dus in het allerslechtse geval, kan het voorkomen dat er 1 week verloren gaat.

Op zich is het dus niet noodzakelijk om frequent back-ups te maken. Al bieden we dit voor de betaald forum houders wel aan.

Als u dus een betaald forum heeft en een back-up wenst. Dan kunt u uw verzoek per e-mail sturen aan support@forum2go.nl

Wij maken dan een back-up, en sturen u die per e-mail toe. Houdt u er rekening mee dat u wel een e-mail account gebruikt die groot genoeg is voor het ontvangen van een wat groter bestand. (bijvoorbeeld Gmail).

Linda
.
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2007, 10:32

Bericht door Linda » 16 mei 2007, 05:14

Oké, bedankt voor de uitleg Forum2go :wink:
Groetjes, Linda

Plaats reactie