Forum traag of niet te vinden

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 21 jul 2010, 16:29

Neen ik gebruik Avast en PC tools FW maar ook als ik die uitzet verandert er niets.
Zoals gezegd, op vier verschillende systemen met verschillende versies software zelfde problemen.

Het is toch wel opvallend dat het alleen forum2go betreft?
En waarom gekoppeld?
Als de een het niet doet, werkt ook het andere niet.

Ik weet het in elk geval niet meer, ik heb er alles aan gedaan.
Het was een paar maand geleden nog in orde dus wat kan er zijn gewijzigd, aangezien ik geen andere scanners heb geïnstalleerd?

En als een kerverse installatie ook niet goed werkt op deze forums?

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 21 jul 2010, 16:37

Tja dan moet het aan je internet verbinding liggen. Ik kan er helaas niets anders van maken.

Dat met de virusscanner was een gok, dit omdat met een update van een virusscanner nog wel eens een extra functie geinstalleerd kan worden of een instelling kan veranderen.

Maar als het bij jou ook niet werkt als je de virusscanner uit hebt staan, dan ligt het dus niet aan de virusscanner.

Dan blijft alleen je internet verbinding nog over.
Werkt het nooit meer goed? Of zijn er momenten dat het wel goed werkt?

Ik denk dan bijvoorbeeld aan verschillen die je merkt als er maar 1 computer aan is bij jullie thuis, of als ze allemaal aan zijn. (het kan zo zijn dat bijvoorbeeld 1 computer bij jullie de verbinding verstoort, vandaar deze vraag)

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 21 jul 2010, 17:10

Het werkt al weken hopeloos.
Kenmerkend, na het plaatsen van het laatste bericht lag ik er direkt weer uit.
Ik kon niet eens mijn bericht lezen na het plaatsen en de automatische redirection.
Het wil er bij niet in dat alle forums die ik bezoek wel werken maar Forum2go niet. Waarom zou dat een mijn verbinding liggen?

En oh neen, het gebeurt een enkele keer dat ik twee computers aanzet.
Maar als je alleen bent ga je geen 4 computers gebruiken te zelfder tijd.

Een regeltje toevoegen terwijl je ingelogd staat en neen hoor, werkt niet.

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 21 jul 2010, 17:32

tja er zijn ongeveer 10.00 mensen die dagelijks de forums van forum2go bezoeken en het lijkt erop dat jij de enige bent die deze problemen ervaart.

Je begrijpt dat wij dan niet kunnen concluderen dat het aan de forums ligt, maar dan moeten concluderen dat het aan de verbinding ligt.

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 22 jul 2010, 00:20

Voor de mensen die met Internet Explorer last hebben van time outs, heeft Microsoft een handig programmaatje die controleert wat de oorzaak zou kunnen zijn:

http://support.microsoft.com/gp/ie_freezes_or_crashes

Klik op bovenstaande pagina op "run"
Klik daarna nog enkele malen op "uitvoeren" en "ok" totdat het programma gaat draaien.

Kies daarna voor "Detect problems and let me select the fixes to aply"
Je krijgt dan een overzicht van software en instellingen die een probleem "kunnen" zijn. Kies dan zelf of je de opgesomde adviezen wilt doorvoeren.

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 22 jul 2010, 16:56

Bedankt voor deze tip eens zien of het helpt.

Gast

Bericht door Gast » 22 jul 2010, 19:06

CCleaner is ook een handig gratis programaatje welke je PC schoon houdt. Ik merk dat Cookies soms rare dingen kunnen doen met de snelheid van je PC.

http://www.piriform.com/ccleaner

Misschien is het ook iets voor jou probleem, aangezien ik ook geen enkele klacht heb op de snelheid van mijn en dit forum van Forum2go.

Gr. Jeroen

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 24 jul 2010, 12:49

Totaal geen last. Mijn forum wordt per dag door meer dan 100 unieke IP-adressen bekeken. Er is geen enkel probleem gemeld.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Helpdesk
Admin
Berichten: 1280
Lid geworden op: 21 mei 2009, 18:49

Bericht door Helpdesk » 25 jul 2010, 11:28

Ik heb het testtooltje voor IE gebruikt er zijn drie invoegtoepassingen verwijderd maar het helpt niets. Overigens had ik zelf al getest zonder invoegtoepassingen.
Ook deze morgen weer een aantal pogingen mislukt op het forum te komen ook hier zojuist. Elders geen problemen op anders dan Forum2go.
Waarom die zaken koppelen is mij niet duidelijk.

Heb zojuist een andere PC opnieuw geinstalleerd en nog maar eens pogen.

Ook daar onmiddelijk hetzelfde probleem.

Sarah
......
Berichten: 132
Lid geworden op: 09 mar 2010, 13:07

Bericht door Sarah » 25 jul 2010, 19:58

War raar, ik heb ook nergens last van.
Het spookt bij jou :shock:

Plaats reactie