dank voor ondersteuning
Geplaatst: 02 jan 2020, 15:45
Als alles goed gaat, hoor je niemand.
Dan lijkt er geen helpdesk te bestaan, zelfs niet nodig te zijn,
maar owee, als er iets niet werkt zoals je verwacht.
Mijn ervaring, in hoofdzaak in de opstartperiode, maar incidenteel ook wel daarna
dat vragen die je aan de helpdesk stelt, snel worden opgepikt en zonder de arrogantie
die ik van het overleden seniorweb-forum nog ken.
Ik wens de medewerkers van deze helpdesk een succesvol, gelukkig en bovenal gezond 2020 ( en ook verder.....)_
Dan lijkt er geen helpdesk te bestaan, zelfs niet nodig te zijn,
maar owee, als er iets niet werkt zoals je verwacht.
Mijn ervaring, in hoofdzaak in de opstartperiode, maar incidenteel ook wel daarna
dat vragen die je aan de helpdesk stelt, snel worden opgepikt en zonder de arrogantie
die ik van het overleden seniorweb-forum nog ken.
Ik wens de medewerkers van deze helpdesk een succesvol, gelukkig en bovenal gezond 2020 ( en ook verder.....)_