Aanvraag gewenste MOD's komen hier.

Cavaliertje
......
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 mei 2007, 17:45

Bericht door Cavaliertje » 10 aug 2007, 10:36

Mijn voorbeeld komt van : http://www.cavalierforum.be/smf/index.php?action=forum

Forum2go
Forum2Go
Berichten: 325
Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19

Bericht door Forum2go » 10 aug 2007, 11:53

Dat is een ander type forum, een SMF forum. Niet bruikbaar voor onze forums.

Het beste wat er is, dat is die link die ik hierboven geplaatst heb in mijn vorige reactie.

Het punt is dat we meer dan 300 templates hebben, die dan allemaal aangepast moeten, dat is handwerk, dus je begrijpt dat dit heel wat tijd kost.

Daarnaast is de verwachting dat binnen 2 maanden de nieuwe versie van phpBB beschikbaar komt, waarna al het gedane werk verloren is. En voor 2 maanden "plezier" zoveel werk op de hals te halen, dat zie ik niet helemaal zitten sorry.

Wat ik wel kan beloven is dat bij de nieuwe phpBB versie, ik wel bereid zal zijn zulke soort wijzigingen door te voren (nog geen garantie betreft de hier genoemde mod). Zelfs al moeten alle templates handmatig worden gewijzigd. De nieuwe phpBB versie, die zal dan ook nog jaren gebruikt gaan worden.

Ik kan je dus enkel vragen nog even geduld te hebben. Over een maand of 2 hoop ik dat ik je meer kan zeggen wat we allemaal kunnen toevoegen aan de forums.

Cavaliertje
......
Berichten: 190
Lid geworden op: 05 mei 2007, 17:45

Bericht door Cavaliertje » 10 aug 2007, 12:04

Hoi.

Het geeft ook niet dat het nog niet kan.
Het is ook niet echt noodzaak, alleen gemak.
Ik wacht gewoon rustig af.

Alvast bedankt voor het snel reageren. Afbeelding

Elliekeh
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:17

Bericht door Elliekeh » 14 dec 2007, 21:27

ik weet niet precies wat mod allemaal inhoud (ik dacht dat dat moderator was maar zo te zien niet ;)) maar ik vroeg me af of er ergens een shoutbox of chatplaats te vinden was voor forum2go ? :D

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 14 dec 2007, 21:33

Elliekeh schreef:ik weet niet precies wat mod allemaal inhoud (ik dacht dat dat moderator was maar zo te zien niet ;)) maar ik vroeg me af of er ergens een shoutbox of chatplaats te vinden was voor forum2go ? :D
Jaja,

Een MOD is een afkorting van module.
Dat is weer een stukje programma wat weer in een forum ingebouwd kan worden en wordt dan vrij algemeen MOD genoemd. En inderdaad een moderator wordt gewoon moderator genoemd.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Elliekeh
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:17

Bericht door Elliekeh » 14 dec 2007, 22:08

ik heb al gezien dat er een shoutbox is die we kunnen gebruiken, maar ik vind mijn Box-ID niet, zou dat in die mail moeten staan toen ik mijn forum oprichtte? Want ik zie daar niets dat er op lijkt :?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 14 dec 2007, 22:09

Elliekeh schreef:ik heb al gezien dat er een shoutbox is die we kunnen gebruiken, maar ik vind mijn Box-ID niet, zou dat in die mail moeten staan toen ik mijn forum oprichtte? Want ik zie daar niets dat er op lijkt :?
Nee, normaal krijg je dat bij het instellen van je shoutbox.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Elliekeh
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:17

Bericht door Elliekeh » 14 dec 2007, 22:20

oké ik heb nu mijn code, maar wat nu, waar moet ik die posten?
(sorry dat ik zo moeilijk doe en niets begrijp, ik ben niet zo fantastisch goed met computers :oops: )

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 14 dec 2007, 22:24

Elliekeh schreef:oké ik heb nu mijn code, maar wat nu, waar moet ik die posten?
(sorry dat ik zo moeilijk doe en niets begrijp, ik ben niet zo fantastisch goed met computers :oops: )

Als je de goede code hebt dan plaats je je die in een nieuw subforum en plaats je code dan in de forum omschrijving.
Dat vind ik niet erg.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Elliekeh
.
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2007, 21:17

Bericht door Elliekeh » 14 dec 2007, 22:26

Gelukt
dank je dank je dank je dank je! :mrgreen:
ik hou van dit forum! :D Zo goede hulp!

Plaats reactie