Aanvraag gewenste MOD's komen hier.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 18 jan 2008, 15:48

is dat een eigen gehost forum?

Eigen gehost programma phpBB2 en eigen database?
Dan zou je dat moeten kunnen aanpassen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 18 jan 2008, 16:26

Nee het forum is via forum2go.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 18 jan 2008, 16:39

Kimmie schreef:Oke dan heeft ze dat goed voor elkaar. Dat kan dus niet terug gezet worden neem ik aan? Wat als we straks overstappen naar phpbb3 kan ik dat dan wel opnieuw inschakelen? Ik hoop het anders moet ik even iemand zeggen dat ze wat vergeten was haha.

Groetjes Kim

Jij kunt bij het forum wat je bedoeld niets zelf instellen op dat nieveau.
Daarvoor is forum2go verantwoordelijk en die heeft deze keuze gemaakt en die geld voor elk forum wat hier bij geregistreerd wordt. Daar heeft dus de vorige registrant geen invloed op gehad.

Ook met de opvolger phpBB3 is forum2go degene die dit soort algemene dingen naar zijn gedachten en ideeën instelt.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 18 jan 2008, 20:27

Oke bedankt voor het uitzoeken. Dus dan doe ik gelijk een verzoekje aan forum2go om dat bij phpbb3 wel erin te zetten als dat zou kunnen. Ik denk namelijk dat ik niet de enigste ben die dit wel fijn zou vinden :wink: .

Groetjes Kim

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 18 jan 2008, 21:15

Kimmie schreef:Oke bedankt voor het uitzoeken. Dus dan doe ik gelijk een verzoekje aan forum2go om dat bij phpbb3 wel erin te zetten als dat zou kunnen. Ik denk namelijk dat ik niet de enigste ben die dit wel fijn zou vinden :wink: .

Groetjes Kim
Bedekn dan echter ook het volgende. Deze optie wordt vaker uitgeschakeld om de bandbreedte te beperken. Met een enkel forum is dat niet zo erg, maar als er 1000 zijn dan wordt dat wel veel.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 18 jan 2008, 21:18

Ja oke daar hebben jullie wel gelijk in. Dan snap ik ook de bewuste keuze om het uit te schakelen. Maar misschien kunnen we het allicht proberen. En mocht het dan echt zoveel bandbreedte wegnemen dan kan het toch als nog afgeschaft worden of denk ik misschien iets te makkelijk.

Groetjes Kim

Plaats reactie