keuze forum systeem

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 03 jan 2008, 09:26

Hoe gaat het met het testen van phpBB3? Is het al stabiel? Ben natuurlijk erg nieuwsgierig was al wat aan het surfen en kwam ook templates tegen waar je de verjaardagen in kon zetten. Dus zag wel al leuke veranderingen.

Groetjes Kim

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 jan 2008, 09:42

Kimmie schreef:Hoe gaat het met het testen van phpBB3? Is het al stabiel? Ben natuurlijk erg nieuwsgierig was al wat aan het surfen en kwam ook templates tegen waar je de verjaardagen in kon zetten. Dus zag wel al leuke veranderingen.

Groetjes Kim
Dit gaat prima Kimmie.
Er moet het een en ander omgeleerd worden. Er is toch wel wat veranderd waardoor het in eerste aanleg wat vreemd en nieuw is.
Maar het gaat prima.

Maar op forum2go moeten we nog even wachten denk ik.
Een single forum beheren of een nieuwe server update (zoals in dit geval) tog nogal een paar voeten in aarde heeft.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 03 jan 2008, 09:45

Ja ik denk dat daar wel heel wat werk in gaat zitten. Maar het is dus mogelijk om als eigen forum al om te schakelen dan? Ik zou het wel graag willen maar daar heb ik dus helemaal geen kaas van gegeten :lol: :lol: . En anders wacht ik gewoon tot jullie voldoende hebben geoefend :wink:

Groetjes Kim

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 jan 2008, 09:48

Kimmie schreef:Ja ik denk dat daar wel heel wat werk in gaat zitten. Maar het is dus mogelijk om als eigen forum al om te schakelen dan? Ik zou het wel graag willen maar daar heb ik dus helemaal geen kaas van gegeten :lol: :lol: . En anders wacht ik gewoon tot jullie voldoende hebben geoefend :wink:

Groetjes Kim
http://www.phpbb.nl/forums/index.php

Als je wilt kijk hier maar eens. Daar draait het php helpdemo forum
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 03 jan 2008, 09:56

Ja ik was daar idd al aan het snuffelen. Ben ook de uitleg en alles even aan het lezen maar er komt toch heel wat bij kijken om het forum over te zetten naar phpbb3. Jemig zeg en dan moet dat nog uploaden en dan op de server nou ik geloof dat ik wel even wacht want daar heb ik volgens mij ook geen toegang tot. Maar goed het zal wel geen maanden duren denk ik meer.

Groetjes Kim

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 jan 2008, 10:03

Kimmie schreef:Ja ik was daar idd al aan het snuffelen. Ben ook de uitleg en alles even aan het lezen maar er komt toch heel wat bij kijken om het forum over te zetten naar phpbb3. Jemig zeg en dan moet dat nog uploaden en dan op de server nou ik geloof dat ik wel even wacht want daar heb ik volgens mij ook geen toegang tot. Maar goed het zal wel geen maanden duren denk ik meer.

Groetjes Kim
Mijn vraag is verdwenen.

Heb jij een eigen server ruimte??
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 03 jan 2008, 10:10

Uhm alleen quote en helaas geen antwoord.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 jan 2008, 12:08

Kimmie schreef:Uhm alleen quote en helaas geen antwoord.
nu toch wel hoop ik.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 03 jan 2008, 12:12

Ja nu is hij weer zichtbaar. Nee volgens mij niet. Want het forum loopt via jullie.

Groetjes Kim

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 03 jan 2008, 12:15

Kimmie schreef:Ja nu is hij weer zichtbaar. Nee volgens mij niet. Want het forum loopt via jullie.

Groetjes Kim

http://www.aircombat.nl/phpBB3/index.php
Dit is ook phpBB3 laatste update.
Hoeft niet te registreren. Niet alle forums zie je, maar je krijgt een beeld hoe het is.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie