Links



Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 06 aug 2008, 20:48

Ja dat kun je best gezegd hebben Peter, maar doordat alles zo`n beetje bij me door elkaar loopt, kan ik het niet goed volgen...........


En bedankt voor het toevoegen van de ( html tags ).......super......... :P

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 06 aug 2008, 21:01

Ja hoor Peter, dat was het, het lukt nu wel.......super..........en ook bedankt voor het gasten boek forum wat je aangemaakt hebt, ook super...net als center en you-tube........ :P

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 aug 2008, 21:06

Amy schreef:Ja dat kun je best gezegd hebben Peter, maar doordat alles zo`n beetje bij me door elkaar loopt, kan ik het niet goed volgen...........


En bedankt voor het toevoegen van de ( html tags ).......super......... :P

Ik heb toch niet gemopperd. Ik probeer je te helpen op een manier waarop je het late gaat begrijpen. Er zijn immers veel mogelijkheden.
Niet alleen op phbBB3 maar ook hier.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 06 aug 2008, 21:13

Nee jij moppert ook niet gauw, maar jou hulp is wel enorm, daarom bedank ik je ook, ik durf tegen jou tenminste te vertellen wat er eventueel loos is......en dat durf ik toch niet tegen die Ron........(sorry) maar ik meen het wel echt.......

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 aug 2008, 21:22

Amy schreef:Nee jij moppert ook niet gauw, maar jou hulp is wel enorm, daarom bedank ik je ook, ik durf tegen jou tenminste te vertellen wat er eventueel loos is......en dat durf ik toch niet tegen die Ron........(sorry) maar ik meen het wel echt.......

Amy, ik wil je wat zeggen.
Ieder mensen moet zijn zoals hij/zij is.
Hij/zij kan alleen maar overleven als hij/zij zich zelf is.
Laat je als mens nooit klein krijgen.
Daarvoor is het leven en mens zijn te waardevol.

Sorry? Dat komt alleen van pas als je (ongewild) een fout maakt die je niet bedoeld hebt.
Wees gerust een beetje zekerder van jezelf, ook ben je langzamerhand niet zo piep meer. Probeer niet het iedereen naar de zin te maken. Dat lukt je toch niet.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 06 aug 2008, 21:37

Ja en je hebt helemaal gelijk, het valt ook niet mee om het iedereen naar de zin te maken, ook dat niet.....ik zal aan jou woorden denken, en die proberen aan te denken, als ik weer eens probeer die ander het naar te zin te maken, ook ondermijn ik mezelf daardoor....oftewel sneeuw ik mezelf daarmee tenonder......
Probeer niet het iedereen naar de zin te maken
. En nee dat lukt toch niet.........

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 aug 2008, 21:38

Amy schreef:Ja en je hebt helemaal gelijk, het valt ook niet mee om het iedereen naar de zin te maken, ook dat niet.....ik zal aan jou woorden denken, en die proberen aan te denken, als ik weer eens probeer die ander het naar te zin te maken, ook ondermijn ik mezelf daardoor....oftewel sneeuw ik mezelf daarmee tenonder......
Probeer niet het iedereen naar de zin te maken
. En nee dat lukt toch niet.........


perfecto
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Amy
......
Berichten: 128
Lid geworden op: 22 apr 2008, 22:08

Bericht door Amy » 06 aug 2008, 21:43

Ja jij hebt veel mensen kennis.........

Plaats reactie