Openbaar Forum probleem

Arno
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2008, 17:03

Openbaar Forum probleem

Bericht door Arno » 30 nov 2008, 17:08

Ik stel bij permissies in dat 3 onderwerpen openbaar zijn en de rest verborgen. Alleen kan ik als gast geen berichten zetten. MAAR die 3 onderwerpen zijn wel openbaar. Ik wil dat mensen die niet geregistreerd zijn daar berichten kunnen achterlaten. Hoe komt dat ik er als gast geen bericht kan achterlaten? Bug of normaal?
galacticwarrior.forum2go.nl

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 01 dec 2008, 00:46

Dit is normaal, op alle forums van forum2go is het zo ingesteld dat je alleen berichten kan posten als je je geregisteerd heb op een forum.
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

Arno
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2008, 17:03

Andere manier

Bericht door Arno » 01 dec 2008, 17:26

Is er echt geen andere manier om dat wel toe te laten? Misschien via een shoutbox (wat dat dan ook mag zijn)?
galacticwarrior.forum2go.nl

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Andere manier

Bericht door Tutor » 01 dec 2008, 18:14

Arno schreef:Is er echt geen andere manier om dat wel toe te laten? Misschien via een shoutbox (wat dat dan ook mag zijn)?
Het antwoord is NEE.

Wat je kunt doen is een externe shoutbox en maak die bekend. Maar dat heeft niets met je forum te maken.
Wil je een shoutbox op de indepagina dan kan een gast er niets mee. Hoogsten zien. Registreren dus. Je forum is immers geen publieke aangelegenheid waar iedereen naar believen maar even wat kan ondernemen. Goed of slecht.
Nou, en op slecht zitten we zowieso niet te wachten.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Arno
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 nov 2008, 17:03

Re: Andere manier

Bericht door Arno » 01 dec 2008, 22:37

peter-combat schreef:
Arno schreef:Is er echt geen andere manier om dat wel toe te laten? Misschien via een shoutbox (wat dat dan ook mag zijn)?
Het antwoord is NEE.

Wat je kunt doen is een externe shoutbox en maak die bekend. Maar dat heeft niets met je forum te maken.
Wil je een shoutbox op de indepagina dan kan een gast er niets mee. Hoogsten zien. Registreren dus. Je forum is immers geen publieke aangelegenheid waar iedereen naar believen maar even wat kan ondernemen. Goed of slecht.
Nou, en op slecht zitten we zowieso niet te wachten.
Spijtig, maar toch bedankt voor het mee te delen. Het staat er gewoon verwarrend, bij permissies (uitgebreide versie) staat bij antwoorden de mogelijkheid: allen
Misschien kun je dit dan beter weglaten.
galacticwarrior.forum2go.nl

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 01 dec 2008, 22:41

Nee, dat zijn standaard instellingen en aanduiding door phpBB ingebouwd.
Als die allemaal verwijderd moeten worden, dan is er veel werk.
En het wordt niet er niet beter van.
Nee, de (schuld) ligt bij de grote spam verspreiders. Om onze leden zo goed mogelijk te verlossen van spamverspreiders en dergelijk zaken voelen wij ons verplicht om zoveel mogelijk actie te ondernemen tegen genoemde figuren om onze forumhouders hier tegen te beschermen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie