Ik kan niet meer bij forabeheer

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Ik kan niet meer bij forabeheer

Bericht door edvissers » 20 dec 2008, 23:21

Wie kan mij helpen


www.deauville.forum2go.nl

Ik heb een fout gemaakt bij een nieuw forum in de categorie testen. Ik wilde daar een verwijzing opnemen naar een chatbox.
Daarmee heb ik dus kennelijk wat verkeerd gedaan. Ik kan nu echter via mijn beheerderspaneel niet meer naar mijn fora beheer.

Zouden jullie daar naar kunnen kijken?


Probleem inmiddels verholpen..
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 16 okt 2009, 00:54

En zo kwam ik dus aan de "wijsheid" om eerst een script te controleren op goede werking. Dat heb ik al een paar keer geschreven. Is inmiddels ook opgenomen in de antwoorden op veel gestelde vragen, maar hier komt de "truc"nog een keer voor nieuwe leden.

Als je een script plaatst in bv de omschrijving van een subforum verlaat het beheerderspaneel dan NIET.

Open in je browser een 2e tabblad. Ga in dat tabblad naar je eigen forum ( indexpagina ) en controleer of alles werkt en je ook in dat 2e tabblad in je beheerderspaneel kunt komen. Zo ja, dan is alles ok. Zo niet, dan ga je terug naar het 1e tabblad en controleer je script op fouten. Fouten wijzigen en opnieuw controleren via het 2e tabblad.

Waarom op deze manier controleren?
Als je een fout in je script hebt staan en je verlaat je beheerderspaneel heb je grote kans dat je forum maar voor een deel werkt ( je ziet niet alle categorieën en subforums) en dan kun je meestal ook niet meer in je beheerderspagina. Dan rest alleen hier vragen om hulp want zelf kun je niets meer doen.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

pasfast
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2009, 20:37

Forabeheer

Bericht door pasfast » 16 dec 2009, 21:45

Ik heb dus eerst geprobeerd en toen ben kwam ik er achter dat het teller scriptje niet werkte, gevolg : ik kan niet meer bij dat forumbeheer en kan het dus niet verwijderen niet aanpassen... wat nu ?
Mijn forum: www.selfstorage.forum2go.nl

Over alle zaken met betrekking tot de Self Storage branche.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Forabeheer

Bericht door Tutor » 16 dec 2009, 22:00

pasfast schreef:Ik heb dus eerst geprobeerd en toen ben kwam ik er achter dat het teller scriptje niet werkte, gevolg : ik kan niet meer bij dat forumbeheer en kan het dus niet verwijderen niet aanpassen... wat nu ?

Stuur me jouw komplete login.

link van jouw forum
Naam op jouw forum
wachtwoord op jouw forum
email van jouw forum

Stuur me dat per PB niet hier dus.
Zal kijken wat ik kan doen. Waarschijnlijk morgen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

pasfast
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2009, 20:37

Re: Forabeheer

Bericht door pasfast » 16 dec 2009, 22:06

peter-combat schreef:
pasfast schreef:Ik heb dus eerst geprobeerd en toen ben kwam ik er achter dat het teller scriptje niet werkte, gevolg : ik kan niet meer bij dat forumbeheer en kan het dus niet verwijderen niet aanpassen... wat nu ?

Stuur me jouw komplete login.

link van jouw forum
Naam op jouw forum
wachtwoord op jouw forum
email van jouw forum

Stuur me dat per PB niet hier dus.
Zal kijken wat ik kan doen. Waarschijnlijk morgen.
Top alvast bedankt voor de moeite! Gegevens volgen via PB !
Mijn forum: www.selfstorage.forum2go.nl

Over alle zaken met betrekking tot de Self Storage branche.

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Re: Forabeheer

Bericht door edvissers » 17 dec 2009, 20:37

pasfast schreef:Ik heb dus eerst geprobeerd en toen ben kwam ik er achter dat het teller scriptje niet werkte, gevolg : ik kan niet meer bij dat forumbeheer en kan het dus niet verwijderen niet aanpassen... wat nu ?
Dus in jouw geval werkte mijn oplossing niet?
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Plaats reactie