Wat is er nu fout in deze script?

Bontelli
....
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 dec 2008, 20:39

Wat is er nu fout in deze script?

Bericht door Bontelli » 11 okt 2009, 17:24

Ik wil op het coeliakie en tarweallergieforum het onderstaande script plaatsen. Ik heb het uitgetest en het gaat helemaal mis. Ik heb het trouwens nog niet definitief geplaatst. Zoals Ed het al ergens hier schreef : test het eerst uit. Dat heb ik dus gedaan en het gaat niet goed. Dus wat staat er nu niet goed? De script is trouwens alweer weggehaald. ;)

Code: Selecteer alles

<a href='http://www.coeliakie-en-tarweallergieforum.nl/handleiding.pdf><font color="#324462"><b>Handleiding van het coeliakie en tarwe-allergieforum</b></font></a>
De bedoeling is dat nieuwe leden waarbij het maar niet wil lukken of zich aan te melden bij ons forum een handleiding kan downloaden, zonder dat ze eerst naar een subforum moeten gaan. Dus in een forum waar normaal een uitleg staat waar dat onderdeel over gaat, komt deze script in te staan. Dan kan men direct op de link 'handleiding van het coeliakie en tarweallergieforum' klikken en de handleiding wordt automatische geopend. Ik wil trouwens voorkomen dat het forum weer compleet door de war is, vandaar mijn vraag.

Bontelli
....
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 dec 2008, 20:39

Bericht door Bontelli » 11 okt 2009, 17:40

Ik ben er zelf achter gekomen. Er ontbrak 1 aanhalingsteken in de code. Code werkt precies zoals ik het wilde hebben. ;)

Plaats reactie