Forumbeheer

niesie
....
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:11

Forumbeheer

Bericht door niesie » 11 dec 2009, 21:11

Ik heb iets heel erg fout gedaan bij forumbeheer en nu kan ik dit niet meer herstellen.Het probleem is dat niemand het forum meer kan zien.Ik zie alleen een kruis,bij hetgeen ik fout heb gedaan.
Peter ik stuur je een pb met mijn inloggegevens :shock:
Kan je me alsjeblieft snel helpen??
Alvast bedankt!!

niesie
....
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:11

Bericht door niesie » 12 dec 2009, 10:32

gek genoeg is het forum via mijn telefoon wel te zien maar via mijn laptop niet ,daar zie ik de fout nog,waardoor ik niet in het gebruikersbeheer kan.ik begrijp hier niiets van!!!
via mijn telefoon kan ik wel in het gebruikersbeheer.Maar via mijn telefoon zie ik de fout niet :?: en is het forum gewoon zoals hij was(dus nog van voor de fout :roll:
schiet mij maar lek,want als ik in het forumbeheer kan,kan ik zelf de fout herstellen :shock:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 dec 2009, 12:34

niesie schreef:gek genoeg is het forum via mijn telefoon wel te zien maar via mijn laptop niet ,daar zie ik de fout nog,waardoor ik niet in het gebruikersbeheer kan.ik begrijp hier niiets van!!!
via mijn telefoon kan ik wel in het gebruikersbeheer.Maar via mijn telefoon zie ik de fout niet :?: en is het forum gewoon zoals hij was(dus nog van voor de fout :roll:
schiet mij maar lek,want als ik in het forumbeheer kan,kan ik zelf de fout herstellen :shock:

Ik had je toch via je PB uitgelegd wat er fout was?
Je hebt een script geplaatst en dat heb je in de forumnaam geplaatst terwijl een dergelijk script niet in de naam moet maar in de forum omschrijving.

Over een paar dagen is het opgelost. In het weekend kan ik nu niets regelen in de database omdat onze hooster aan het verhuizen is.

Maar goed, ik begrijp prima dat je een beetje gefrustreerd bent met het probleem.
Nietemin, maandag of zal het wel op gelost zijn. Kijk maar gewoon af en toe. Dan zie je waneer het weer goed gaat.

Ik wens je een fijn weekend.

Intussen is je forum weer klaar.
Ik heb in je forumoverzicht de categorie een andere naam gegeven. Dan kun je zien waar je wat fout hebt gedaan.

Een script in die categorie was het probleem
De naam kun je gewoon weer veranderen met een nieuwe tekst.
Geen script meer plaatsen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

niesie
....
Berichten: 55
Lid geworden op: 24 aug 2008, 13:11

Bericht door niesie » 12 dec 2009, 15:16

peter-combat schreef:
niesie schreef:gek genoeg is het forum via mijn telefoon wel te zien maar via mijn laptop niet ,daar zie ik de fout nog,waardoor ik niet in het gebruikersbeheer kan.ik begrijp hier niiets van!!!
via mijn telefoon kan ik wel in het gebruikersbeheer.Maar via mijn telefoon zie ik de fout niet :?: en is het forum gewoon zoals hij was(dus nog van voor de fout :roll:
schiet mij maar lek,want als ik in het forumbeheer kan,kan ik zelf de fout herstellen :shock:

Ik had je toch via je PB uitgelegd wat er fout was?
.
Nee,deze PB had ik van je gekregen.

Ik ga het proberen.
Ik weet niet of in in het weekend de hoster te pakken krijg, je zukt dus even geduld moeten hebben.


Niet meer en niet minder.
Wat de fout was,wist ik wel,maar ik kon hem zelf niet herstellen,daar ik niet meer in mijn beheerdersindex kon.

Bedankt voor het oplossen!!! :wink:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 dec 2009, 16:08

Ik had even de gelegenheid om de database te raadplegen omdat de serverbeheerder aanwezig was.
Toen kon het snel opgelost worden.

Maar oke, veel plezier met je forum.
Tja, dat doe ik dan loginknop. Dan zie je meestal ook weer de knop naar je beheerderspagina.
Wil echter ook niet altijd lukken.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Ria
.......
Berichten: 255
Lid geworden op: 25 sep 2008, 17:33

Bericht door Ria » 12 dec 2009, 16:09

Niesie heb me aangemeld op je forum

Rose
...
Berichten: 42
Lid geworden op: 27 jun 2009, 14:19

Bericht door Rose » 13 dec 2009, 08:22

Ik ook,maar staat dat ze geen leden meer aan neemt.

Plaats reactie