wat betekent het allemaal eigenlijks..

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 29 jan 2010, 17:46

Ik ben het er niet mee eens, Nieuwe Leden moet dan maar hun profiel aanpassen????

Nee, er moet gewoon gezorgd worden dat de tijd goed staat.

De instelling hoort per wintertijd GTM te zijn voor iedereen.
De zomertijd moet dan ingesteld zijn. GTM+1

En dat geld voor midden europa.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Aka
..
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jan 2010, 23:27

Bericht door Aka » 29 jan 2010, 18:18

Peter, ik ben al blij....al hoort het niet zo....dat forumtijd al goed staat.... :lol:

Al geeft hij nachttijd aan..

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

Bericht door CaptainRed » 29 jan 2010, 21:37

peter-combat schreef:Ik ben het er niet mee eens, Nieuwe Leden moet dan maar hun profiel aanpassen????

Nee, er moet gewoon gezorgd worden dat de tijd goed staat.

De instelling hoort per wintertijd GTM te zijn voor iedereen.
De zomertijd moet dan ingesteld zijn. GTM+1

En dat geld voor midden europa.
euhm ff hoor. dit antwoord was op het bericht dat iemand in configuratie GMT+1 had maar vervoglens in zijn forum een andere tijd zag.

dit komt dus omdat in profiel kan je ook tijdscode zetten en als deze niet zelfde is als configuratie dan heb je een verkeerde tijd vergelijken en dus een verkeerde zoals de tijd in menubalk IE

als je al geregistreerde leden in je forum hebt. en jij veranderd in configuratie de GMT dan hebben zij dus ook een verkeerde tijds aanduiding in fora. (omdat ze in hun profiel dus ook verkeerde instelling hebben)

als jij in configuratie de GMT +1 doet dan hoeven nieuwe leden die zich registreren niets te veranderen in hun profiel!!!!!
er vanuit gaand dat ze bij registreren GMT +1 hebben geregistreerd.

en dan nog ff iets

GMT betekent Greenwich Mean Time (GMT). ookwel Greenwich Meridian Time.
GMT is sometimes called Greenwich Meridian Time because it is measured from the Greenwich Meridian Line at the Royal Observatory in Greenwich. Greenwich is the place from where all time zones are measured.

Wij europeanen zijn echter meer gewent aan de (CET) Central Europeanen Time. maar dit is in feite de GMT +1 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GMT en CET zijn toch 2 verschillende dingen;) en heeft niets met wintertijd of zomertijd te maken.

groet
CaptainRed
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

Bericht door CaptainRed » 30 jan 2010, 22:48

Aka schreef:Dank..je...ok, maar waar plaats je je scripts dan?
zag deze vraag nu pas. sorry

in je omschrijving van je subfora. succes.
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

Plaats reactie