algemen configuratie

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

algemen configuratie

Bericht door CaptainRed » 22 jan 2010, 21:39

hallo,
ik weet ff niet moet ik hier nu wel iets mee doen of niet.. en zoja wat.. want in de handleiding staat wel een voorbeeld maar die komt niet overeen met wat ik zelf zie dus wat te doen of niets te doen.??

Domeinnaam staat nu (w)w(w).forum2go.nl
ff de () gebruikt omdat ik nog geen links in mijn 2de post mag doen.

Serverpoort
De poort waarop de server draait, gewoonlijk 80. Verander dit alleen als deze in jouw geval anders is. deze snap ik niet dus laat ik lekker zo staan tenzij anders moet??? en waarvoor dient het.

Scriptpad
Het pad waar phpBB geinstalleerd is, relatief aan het domein deze snap ik dus al helemaal niet er staat nu een / kan ik dit zo laten of moet ik hier net zoals in het voorbeeld wat veranderen?

alvast bedankt.
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: algemen configuratie

Bericht door Tutor » 23 jan 2010, 09:38

CaptainRed schreef:hallo,
ik weet ff niet moet ik hier nu wel iets mee doen of niet.. en zoja wat.. want in de handleiding staat wel een voorbeeld maar die komt niet overeen met wat ik zelf zie dus wat te doen of niets te doen.??

Domeinnaam staat nu (w)w(w).forum2go.nl
ff de () gebruikt omdat ik nog geen links in mijn 2de post mag doen.

Serverpoort
De poort waarop de server draait, gewoonlijk 80. Verander dit alleen als deze in jouw geval anders is. deze snap ik niet dus laat ik lekker zo staan tenzij anders moet??? en waarvoor dient het.

Scriptpad
Het pad waar phpBB geinstalleerd is, relatief aan het domein deze snap ik dus al helemaal niet er staat nu een / kan ik dit zo laten of moet ik hier net zoals in het voorbeeld wat veranderen?

alvast bedankt.

Alle aanduidingen kun je best laten staan.
De eerste regels met (domeinnaam) zou je kunnen wijzigen.
Eronder bij forum omschrijving mag je ook wel wijzigen.
Verder naar onderen laat je het beste gewoon alles staan.
Dat staat eigenlijk allemaal goed.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

Re: algemen configuratie

Bericht door CaptainRed » 23 jan 2010, 15:18

Alle aanduidingen kun je best laten staan.
De eerste regels met (domeinnaam) zou je kunnen wijzigen.
Eronder bij forum omschrijving mag je ook wel wijzigen.
Verder naar onderen laat je het beste gewoon alles staan.
Dat staat eigenlijk allemaal goed.
okay dus als ik het goed begrijp dan kan ik de www.forum2go.nl in domeinnaaam veranderen in www.desertscorpions.nl of moet dan dan www.desertscorpios.foroum2go.nl zijn? of kan ik het gewoon zo laten allemaal?


en het scriptpath kan ik dus gewoon zo laten daar hoef ik niets aan te veranderen.. staat nu alleen een / ???
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: algemen configuratie

Bericht door Tutor » 23 jan 2010, 18:51

CaptainRed schreef:
Alle aanduidingen kun je best laten staan.
De eerste regels met (domeinnaam) zou je kunnen wijzigen.
Eronder bij forum omschrijving mag je ook wel wijzigen.
Verder naar onderen laat je het beste gewoon alles staan.
Dat staat eigenlijk allemaal goed.
okay dus als ik het goed begrijp dan kan ik de www.forum2go.nl in domeinnaaam veranderen in www.desertscorpions.nl of moet dan dan www.desertscorpios.foroum2go.nl zijn? of kan ik het gewoon zo laten allemaal?


en het scriptpath kan ik dus gewoon zo laten daar hoef ik niets aan te veranderen.. staat nu alleen een / ???
Allereerst is jouwforum dit. http://desertscorpios.foroum2go.nl en zal ook altijd zo blijven. forum2go heeft geen mogelijkheid dit te veranderen. Je kunt wel het volgende doen.
Registreer een domeinnaam. bv. http://www.desertsorpions.nl en laat de naam van jouw forum daaraan koppelen middels de naam die je nu voor je forum hebt. Waar je dat doet maakt niet uit, maar forum2go.nl kan nog geen domeinnamen registreren.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

Bericht door CaptainRed » 29 jan 2010, 21:42

okay top bedankt het is mij duidelijk.
ik hoef hier dus niets te doen want heb geen domeinnaam.
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

Plaats reactie