Forum overzetten naar eigen server

Demi
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 mar 2010, 17:08

Bericht door Demi » 19 mei 2010, 22:57

Aangezien de reactie uitblijft van de support afd. wil ik jullie laten weten dat ik geen interesse meer heb in de back-up van ons forum. We hebben alles omgezet naar het archief op het nieuwe forum.
Ik vind het heel jammer dat er geen reactie komt vanaf de support afd.
Dit zou echt beter moeten want ik vind het gewoon waardeloos, aangezien ik nog steeds geen antwoord heb gekregen wat het kost en waar ik het naar toe over had moeten maken en hoe we de data aangeleverd zouden krijgen.
M.v.gr,

Guus

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 19 mei 2010, 23:17

Persoonlijk heb ik hele goede ervaringen met Forum2go. Serverproblemen worden altijd erg snel opgelost.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Gast

Bericht door Gast » 20 mei 2010, 07:42

Ik heb ook hele goede ervaringen met Forum2go.
Dus ik vind dit ook heel erg vreemd.
Peter heeft iig zijn best wel gedaan, daar ligt het niet aan.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 20 mei 2010, 08:44

Demi schreef:Aangezien de reactie uitblijft van de support afd. wil ik jullie laten weten dat ik geen interesse meer heb in de back-up van ons forum. We hebben alles omgezet naar het archief op het nieuwe forum.
Ik vind het heel jammer dat er geen reactie komt vanaf de support afd.
Dit zou echt beter moeten want ik vind het gewoon waardeloos, aangezien ik nog steeds geen antwoord heb gekregen wat het kost en waar ik het naar toe over had moeten maken en hoe we de data aangeleverd zouden krijgen.

Ik heb al eens uitgelegd hoe hier de struktuur in elkaar zit.
Ik gebruik een speciaal email (van me zelf) waarmee ik met forum2go contact onderhoud. (onderhoud reparatie) Dan is bekend bij forum2go dat het belangrijk is.

Als je er nou eens vanuit gaat dat op dit moment 891 leden zijn. En bijna 2000 berichten hebben geschreven.
Dit is nog lang niet de helft van alle forum eigenaren bij forum2go.
En stel je eens voor dat die allemaal met een probleempje naar forum2go gaan mailen.
Dat zou dan niet meer te beantwoorden zijn door één man.
Hier zijn diverse mensen die iedereen graag willen helpen bij hun problemen. En dat is een geweldig ding.

Te eerste ben ik dat zelf. Te tweede zijn dat onze moderatoren.
En tenslotte zijn het onze leden die geregeld hun best doen om anderen te helpen..
Nu dan maar eens van deze kant.
Iedereen die zich belangeloos en met plezier inzet, mensen net jullie inzet en ondersteuneing kunnen we dit draaiende houden.

Iedereen en allemaal die hier aan meewerken. Ik bedank jullie uit de grond van hart en ik hoop dat ik er nog lang mee door kan gaan.

olala
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Gast

Bericht door Gast » 20 mei 2010, 09:01

Ik hoop ook Peter dat jij hier nog heel lang mee door zal gaan.
Je doet je best en meer kun je niet.
Ik vind dit een hele goede helpdesk.

Dat houdt niet in dat ik Demi niet snap, in tegendeel.
Wij zijn maar gewone forumeigenaren en zien niet wat er achter de schermen gebeurd.
En dat is zoals je al beschreef heel veel.
En het ene probleem vergt meer tijd dan het andere.
En als er nu een heel team aan zou werken zou de wachttijd ook korter zijn, maar dat is dus niet het geval.
We moeten dus rustig onze beurt afwachten, het is niet anders.

Plaats reactie