Update forum2go

acteurlover
...
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 jan 2016, 23:03

Re: Update forum2go

Bericht door acteurlover » 15 jun 2019, 14:04

hmm is dat niet mss (ik weet echt niet zeker of dat is wat je zoekt)
beheerders paneel -> permissies -> menu links (forumpermissies) -> selecteren wel forum -> selecteren
volgens mij kun je dan groepen permissies weigeren of juist toelaten

close
.....
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 jan 2012, 10:05

Re: Update forum2go

Bericht door close » 15 jun 2019, 14:07

TVFan, als je geen half uur wilt zoeken is dit gratis forum voor jou misschien niet geschikt.
Vertel eens, hoe kunnen wij controleren of we hetzelfde probleem hebben? Dan kunnen we elkaar helpen.

Liesbeth

Bericht door Liesbeth » 15 jun 2019, 14:07

TVFAN schreef:
15 jun 2019, 11:54
waar kan ik mijn forum offline halen tot alles terug goed staat?
Als je naar beheer gaat zie je gelijk links staan foruminstellingen.
Daar klik je op en dan ''forum uitschakelen ja - nee'' je kunt er nog even een bericht neer zetten.
----------------------------------------------------

Dan beter lezen is al oud dit antwoord.

close
.....
Berichten: 75
Lid geworden op: 24 jan 2012, 10:05

Re: Update forum2go

Bericht door close » 15 jun 2019, 14:11

Wie zegt dat hij dat niet gelezen heeft, Liesbeth. Eén keer is genoeg.

Liesbeth

Re: Update forum2go

Bericht door Liesbeth » 15 jun 2019, 14:20

Omdat hij/zij er nadien nog een keer navraagt.

admin
Admin
Berichten: 454
Lid geworden op: 30 mei 2019, 17:21

Bericht door admin » 15 jun 2019, 14:25

TVFAN schreef:
15 jun 2019, 11:45
Ik vind het niet kunnen dat alle privé threads nu ineens openbaar staan.
Ik heb een internationaal forum, dus iedereen heeft de hele nacht alle privé zaken kunnen lezen.

https://tvfans.forum2go.nl/

kan er iemand mij snel zeggen waar ik dat terug kan wijzigen voor ik een half u moet zoeken aub


 
Ik heb de private sectie nu zo ingesteld dat deze alleen zichtbaar is voor moderators en beheerders. Deze permissies zijn in te stellen door te klikken op Forums en dan forumpermissies.

Uitleg over de permissies is hier te vinden: https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2471336

Je moet wel je forum nog zelf even activeren.

admin
Admin
Berichten: 454
Lid geworden op: 30 mei 2019, 17:21

Bericht door admin » 15 jun 2019, 14:26

close schreef:
15 jun 2019, 14:07
TVFan, als je geen half uur wilt zoeken is dit gratis forum voor jou misschien niet geschikt.
Vertel eens, hoe kunnen wij controleren of we hetzelfde probleem hebben? Dan kunnen we elkaar helpen.

 
Als je uitlogt en dan forums ziet die je niet zou moeten kunnen zien staan de permissies bij jou ook nog niet goed, hoe dit aangepast kan worden is hier te lezen: https://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=2471336

Gebruikersavatar
TVFAN
......
Berichten: 192
Lid geworden op: 18 feb 2009, 14:35

Bericht door TVFAN » 15 jun 2019, 14:30

acteurlover schreef:
15 jun 2019, 14:04
hmm is dat niet mss (ik weet echt niet zeker of dat is wat je zoekt)
beheerders paneel -> permissies -> menu links (forumpermissies) -> selecteren wel forum -> selecteren
volgens mij kun je dan groepen permissies weigeren of juist toelaten
Dank u, had ik al geprobeerd, maar mijn leden kunnen nog alle verborgen threads zien.
 

Gebruikersavatar
TVFAN
......
Berichten: 192
Lid geworden op: 18 feb 2009, 14:35

Bericht door TVFAN » 15 jun 2019, 14:34

close schreef:
15 jun 2019, 14:07
TVFan, als je geen half uur wilt zoeken is dit gratis forum voor jou misschien niet geschikt.
Vertel eens, hoe kunnen wij controleren of we hetzelfde probleem hebben? Dan kunnen we elkaar helpen.
hey, ik heb al 11 jaar een forum via forum2go en nooit problemen gehad.  Al mijn leden zijn tevreden.  Maar je kan je niet voorstellen hoeveel klachten ik deze nacht gekregen heb dat alle privé threads zichtbaar waren en iedereen alles kon lezen.  Niet leuk om zo 's morgends online te komen.

Ik heb een subforum waar enkel bepaalde leden in een paar verborgen threads kunnen.
Maar die zijn nu blijkbaar zichtbaar voor iedereen.
Ik dacht dat ik het gevonden had via de links die de poster hierboven ook aanbeveelt, maar één van mijn leden zei dat ze nog alles kon lezen.
Dus nu staat mijn forum offline zodat er niet nog meer kwaad geschied kan worden, maar nu krijg ik emails dat het forum niet werkt.  (hoewel ik een bericht laat verschijnen dat het "tijdelijk" offline is)
Dus mijn leden zijn momenteel niet happy.
Ik hoop dat iemand me een oplossing kan geven.
Alvast bedankt voor alle tips.

PS ik apprecieer echt jullie hulp, ik denk dat jullie momenteel overuren aan het draaien zijn.  Veel succes.

admin
Admin
Berichten: 454
Lid geworden op: 30 mei 2019, 17:21

Re: Update forum2go

Bericht door admin » 15 jun 2019, 14:37

Beste TVFans,

Denk je dat het je zelf lukt om de permissies in te stellen? Anders moet je me per PB even alles doorgeven wat afgeschermd moet en zal ik dat vanavond voor je instellen.

Het is op dit moment inderdaad overuren draaien om alle kleine probleempjes op te lossen.

Het voordeel is dat we nu weer 10 jaar zonder problemen door kunnen draaien, en up to date kunnen blijven met de laatste veiligheidseisen.

Plaats reactie