IMGUR

deninho32
......
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 aug 2017, 16:12

Re: IMGUR

Bericht door deninho32 » 30 jun 2019, 16:18

Ja en dan moet je links de imgur extensie aanklikken. Die extensie change site logo staat bovenaan en die komt meteen in beeld..

eller
....
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 jun 2019, 12:13

Re: IMGUR

Bericht door eller » 30 jun 2019, 16:58

Ik heb hem. Weer een stapje verder. Mijn fout was dat ik onder het tabblad Aanpassen bleef proberen, omdat daar de ingeschakelde extensies staan.
Nogal verwarrend...

Nu de laatste stap: authorize acces. Net als bij Liesbeth: Error 404 en dat zou zitten in het pad waarheen in Imgur verwezen wordt.
Proberen, maar voor nu maar even laten rusten.
Bedankt voor de aanwijzing.
Doordat je schreef Je moet LINKS de imgur extensie aanklikken kreeg ik door dat ik niet in het extensieblad van Aanpassen moest zijn.

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: IMGUR

Bericht door Liesbeth » 30 jun 2019, 18:13

Liesbeth schreef:
29 jun 2019, 17:53
Nee die vind je onder het tabblad Extensie daar vind je de meeste extensie's die je hebt ingeschakeld.
Nou quote mezelf maar even had het dus ook al gezegd.

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: IMGUR

Bericht door Liesbeth » 30 jun 2019, 18:20

Afbeelding
Zo moet je het ongeveer intypen.
Aleen weet ik je mail niet en je forum heb ik zo getypt van de screen van Tinypic.
Maar dan heb je een idee als je dan ik ben geen robot hebt aangevinkt en het is groen dan op submit.
En op de volgende pagina kan jij op het tabblad extentie en dan imgur en dan instellingen je ID van client en secret zo invullen

eller
....
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 jun 2019, 12:13

Re: IMGUR

Bericht door eller » 30 jun 2019, 20:05

Ik ging de mist in doordat onder extensies in hoofdzaak alles stond over Custom Site Logo.
Ik had al aardig zitten stoeien in Aanpassen waar je OOK extenies hebt en kunt zien wat wel/niet staat ingeschakeld. Daar staat Imgur dus OOK bij, maar daar kun je niets instellen.
Blijkbaar ben jij slimmer dan ik, want jij kwam tot aan de authorization. Tot zover kom ik nu ook en daar gaat het, net als bij jou, alsnog fout. Het vervelende is dat eenmaal het nodige ingesteld, je niet terug kunt, want je krijgt meteen de reeds ingestelde dingen voor je neus.
Ik wilde een geteste beschrijving maken in het Nederlands, maar weer loop ik tegen allerelei problemen op.

Ik zoek verder. Bedankt voor het meedenken.

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 166
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: IMGUR

Bericht door Liesbeth » 30 jun 2019, 20:22

Je kunt wel terug ik heb het ook 20 keer opnieuw gedaan en kreeg 19 keer een nieuw client ID en een secrect ID.
Maar vaak denkt men dat gewoon weer op die API link klikken en dan is het goed kan je weer opnieuw beginnen.

eller
....
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 jun 2019, 12:13

Re: IMGUR

Bericht door eller » 30 jun 2019, 22:24

Liesbeth, mede dank zij jou ben ik er uit. Ik heb het icoontje.
Eén verzoekje:
Ik heb de handleiding vertaald en zou graag willen dat jij die een keer doorneemt.
Als jij meent dat hij correct en compleet is,zetten we hem op het forum van forum2go
Als je dat wilt doen, wil je dan mailen naar
lajosraves@waarderhaven.nl

MJ88
....
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 sep 2016, 10:44

Re: IMGUR

Bericht door MJ88 » 01 jul 2019, 12:37

Dankzij de uitleg hier in het topic is het mij ook, vrij simpel, gelukt om IMGUR te installeren op mijn forum :)
Dank hiervoor dus!

Als ik eventueel kan helpen met een vertaling, laat het me gerust weten :) Help graag!

Yvonne L
..
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 sep 2014, 16:08

Re: IMGUR registreren likt niet

Bericht door Yvonne L » 12 jul 2019, 21:26

Wat ik ook probeer, ik kan me niet registreren bij imgur.com
De verificatiecode werkt niet.

Ook kwam er de mededeling dat vanaf 1 augustus 2019 de mobiele versie van imgur niet meer werkzaam is.

https://opgewicht.forum2go.nl/

eller
....
Berichten: 69
Lid geworden op: 15 jun 2019, 12:13

Re: IMGUR

Bericht door eller » 05 aug 2019, 22:01

Heb je het alternatief gezien, Yvonne.
De helpdesk heeft een koppeling gemaakt onder je berichtvenster die een prima alternatief biedt...

Plaats reactie