Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

GTO62
..
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:03

Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door GTO62 » 24 nov 2023, 15:49

Ik kan helaas niet meer inloggen in mijn eigen forum.
Het herkent mijn gebruikersnaam niet meer.
M.a.w. ik kan helemaal niets meer.
M.v.g. John

https://ferrarimodelcha.forum2go.nl/

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 168
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door Liesbeth » 01 dec 2023, 17:44

Er zal ook niemand zijn om je te helpen. Ben bang dat je op een ander forum helemaal opnieuw moet beginnen. Ben hier zalf vertrokken om het beher dat niet helpt en er niet meer is. Heb nu een nieuw forum waar men de leden wel helpt. Maak een forum aan bij Actieforum daar zit ik nu ook en bevalt prima.

GTO62
..
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:03

Re: Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door GTO62 » 01 dec 2023, 20:29

Ik had al begrepen dat er hier geen helpdesk meer is die wat doet, want het enigste wat ik wil, is dat mijn forum helemaal verdwijnt wegens te weinig interesse. Intussen was ik al begonnen met het ontmantelen van het forum, ik had alle leden al verwijderd tot ik aan de moderator en mijzelf de beheerder wilde beginnen. Toen ging het fout, ik was ineens de controle kwijt en kon ik niets meer, het leek net alsof iemand het tegen hield dat ik de boel wilde sluiten, beetje vreemd allemaal.
Maar zit hier helemaal geen organisatie meer achter waarmee je iets kan regelen?

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 168
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door Liesbeth » 04 dec 2023, 14:40

Nee hier zit niks maar waarom het zo is gegaan geen idee want de overname is blijkbaar mislukt en van onlino denk ik niet dat je wat verwachten kan.

GTO62
..
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jun 2019, 20:03

Re: Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door GTO62 » 05 dec 2023, 12:46

Liesbeth schreef:
04 dec 2023, 14:40
Nee hier zit niks maar waarom het zo is gegaan geen idee want de overname is blijkbaar mislukt en van onlino denk ik niet dat je wat verwachten kan.
Ik ga wel eens verder zoeken, i.i.g. bedankt voor je reactie, Liesbeth!

Groetjes John

Gebruikersavatar
Liesbeth
......
Berichten: 168
Lid geworden op: 26 aug 2017, 15:10

Re: Ben het beheer kwijt van mijn eigen forum

Bericht door Liesbeth » 15 dec 2023, 14:05

Wil je een goed en een forum met wel een beheers wat op het ondersteun forum wat doen moet je naar Actieforum gaan legio mogelijkheden. Ik zit er nu zelf ook en bevalt me goed.

Plaats reactie