phpbb tags

Clueless
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2008, 11:46

phpbb tags

Bericht door Clueless » 03 jul 2008, 13:00

Ik weet niet zeker of dit daadwerkelijk onder script problemen past, maar de andere sub fora zijn ook niet je van het om dit onder te plaatsen. Ook heb ik gekeken of er al een soortgelijk probleem gepost is maar kon het niet vinden, mocht dat wel zo zijn, mijn excuses.

Ik heb voor world of warcraft een guild forum aangemaakt. Om buiten de game om wat te informatie uit te wisselen. Maar er is mij gevraagd of 'item tags' beschikbaar gemaakt kan worden. Wat het doet is als iemand een geldig (bestaand) itemnaam tussen
[item]itemnaanhier[/item]
zet er door middel van een mouse over info over dat item via een externe database gegeven wordt.

voorbeeldje:
Gezien ik hier te nieuw ben en geen links naar sites kan posten (nog niet tenminste), voorbeeldje op aanvraag via PM.

Is dit ook mogelijk om op forum2go toe te passen?

edit: elysium.forum2go.nl

Bij voorbaat dank.
Clueless

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: phpbb tags

Bericht door Tutor » 03 jul 2008, 20:16

Clueless schreef:Ik weet niet zeker of dit daadwerkelijk onder script problemen past, maar de andere sub fora zijn ook niet je van het om dit onder te plaatsen. Ook heb ik gekeken of er al een soortgelijk probleem gepost is maar kon het niet vinden, mocht dat wel zo zijn, mijn excuses.

Ik heb voor world of warcraft een guild forum aangemaakt. Om buiten de game om wat te informatie uit te wisselen. Maar er is mij gevraagd of 'item tags' beschikbaar gemaakt kan worden. Wat het doet is als iemand een geldig (bestaand) itemnaam tussen
[item]itemnaanhier[/item]
zet er door middel van een mouse over info over dat item via een externe database gegeven wordt.

voorbeeldje:
Gezien ik hier te nieuw ben en geen links naar sites kan posten (nog niet tenminste), voorbeeldje op aanvraag via PM.

Is dit ook mogelijk om op forum2go toe te passen?

edit: elysium.forum2go.nl

Bij voorbaat dank.
Clueless

Code: Selecteer alles

Citaat: 
[item]itemnaanhier[/item] 
zet er door middel van een mouse over info over dat item via een externe database gegeven wordt. 
Volgens mij is dit een phpBB3 bbcode en die werkt hier niet.

Code: Selecteer alles

[item]{tekst}[/item]
Zo ziet die er uit.
Er hoort echter ook nog een html equvalent bij en weet ik even niet uit mijn hoofd.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie