Kleur Mod alleen onderaan te zien





IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Kleur Mod alleen onderaan te zien

Bericht door IvyD » 28 sep 2008, 13:06

Hoi ik heb de kleuren van beheerder en Mod iets aangepast. Maar in een post zie je die kleur niet terug. Dus je kunt niet zien dat ik (beheerder) iets geplaatst hebt. Ik heb de kleur als ieder ander. Is dat aan te passen?

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 28 sep 2008, 13:09

je bedoeld de kleur van de letters onder je naam?
Wat bij jou dus hier lichtgroen is en bij mij zwart?
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Bericht door IvyD » 28 sep 2008, 13:26

Nee en ja, bedoel eigenlijk in het overzicht bij laatste post. Maar ook boven/bij mijn avatar trouwens.

Ik heb net ook geprobeert om sub-silver aan te passen qua kleuren maar hij doet helemaal niks.

Ik heb sub-black als lay-out maar je kunt haast het verschil niet zien tussen tekst en onderschrift (zelfde kleur) en tussen Naam en "naar boven" (zelfde kleur)
Kijk bv hier http://paardfotoforum.forum2go.nl/aktie-foto-s-t15.html Ik moet wel een zwarte achtergrond omdat foto's dan beter tot hun recht komen maar vind hem niet overzichtelijk. Is er een goede stappen voorbeeld hoe je subSilver helemaal naar je wensen kan aanpassen?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 28 sep 2008, 15:13

IvyD schreef:Nee en ja, bedoel eigenlijk in het overzicht bij laatste post. Maar ook boven/bij mijn avatar trouwens.

Ik heb net ook geprobeert om sub-silver aan te passen qua kleuren maar hij doet helemaal niks.

Ik heb sub-black als lay-out maar je kunt haast het verschil niet zien tussen tekst en onderschrift (zelfde kleur) en tussen Naam en "naar boven" (zelfde kleur)
Kijk bv hier http://paardfotoforum.forum2go.nl/aktie-foto-s-t15.html Ik moet wel een zwarte achtergrond omdat foto's dan beter tot hun recht komen maar vind hem niet overzichtelijk. Is er een goede stappen voorbeeld hoe je subSilver helemaal naar je wensen kan aanpassen?
Er is hier op basis van subsilver een bvoorbeeld hoe je teksten kaders en diverse kleuren kunt aanpassen.
Dat geld ook voor onze style Portaal.
http://aircombat.forum2go.nl/

Deze is standaard ook subsilver maar kijk maar eens. Jammer dat in een ander kleur heb gebruikt als zwart. Maar het laat prima zien wat bedoeld wordt.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Bericht door IvyD » 28 sep 2008, 21:00

Wordt er niet echt veel wijzer van :oops:

Als je kleuren wilt aanpassen is het onduidelijk wàt je aanpast.
bv. font colour??? table cell colour??? etc etc. Ik heb alles eens geprobeerd met 000000(zwart) maar er gebeurde niks!!!

En is SubBlack überhaupt aan te passen?

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 28 sep 2008, 21:09

bij sommige templates werkt het idd niet om kleuren aan te passen, maar welke dit precies zijn dat weet ik niet uit me hoofd, sorry.
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 28 sep 2008, 21:10

IvyD schreef:Wordt er niet echt veel wijzer van :oops:

Als je kleuren wilt aanpassen is het onduidelijk wàt je aanpast.
bv. font colour??? table cell colour??? etc etc. Ik heb alles eens geprobeerd met 000000(zwart) maar er gebeurde niks!!!

En is SubBlack überhaupt aan te passen?
SubBlack is een grafische pagina en daar zul je heel weinig op kunnen aanpassen. Hoeguit de letter kleuren.
In zei als subsilver en ook portaal op subsilverbasis kun je prima mee stoeien.
Sommige styles gaat niet
Anderen een beetje.
Subsilver kan veel.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Bericht door IvyD » 28 sep 2008, 21:16

Heb je van subsilver (al deed ie niks bij mij toen ik alles zwart maakte) een voorbeeld van wat wat is.
bv Font colour1 = balk in topic (noem maar wat)
En lettertypes? Heb/weet je daar codes/namen van?

En wat bedoel je met "Portaal op SubSilver basis"? Zie hem niet staan in de lijst met stylen :oops:

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 29 sep 2008, 20:10

IvyD schreef:Heb je van subsilver (al deed ie niks bij mij toen ik alles zwart maakte) een voorbeeld van wat wat is.
bv Font colour1 = balk in topic (noem maar wat)
En lettertypes? Heb/weet je daar codes/namen van?

En wat bedoel je met "Portaal op SubSilver basis"? Zie hem niet staan in de lijst met stylen :oops:
http://www.immigration-usa.com/html_colors.html

Ik gebruik meestal deze als ik kleuren zoek.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Bericht door IvyD » 02 okt 2008, 18:41

Die heb ik al en dat bedoelde ik ook niet :wink:
Bedoelde dit: bv Font colour1 = balk in topic

Waarom staat er bij mijn moderators niet onder hun naam dat ze moderator zijn? Alleen bij de topic staat "Moderators pietje, treese"

Plaats reactie