Onderschrift





mamavankyara
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2008, 19:07

Onderschrift

Bericht door mamavankyara » 09 okt 2008, 19:52

ik krijg heel weinig tekst in mijn onderschrift
hoe kan ik hier meer zette

master
...
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mar 2008, 10:49

Bericht door master » 09 okt 2008, 21:18

Ik ga er vanuit dat je in je profiel een onderschrift hebt gezet , vaak is het dan zo dat je bij je volgende berichtje die je post je onderschrift pas ziet.

groetjes Master

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 09 okt 2008, 21:49

master schreef:Ik ga er vanuit dat je in je profiel een onderschrift hebt gezet , vaak is het dan zo dat je bij je volgende berichtje die je post je onderschrift pas ziet.

groetjes Master
Dat is bij ons altijd zo.
Pas na het schrijven van je onderschrift en dan verschijnt in het daarop volgende bericht wat je geschreven hebt.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

mamavankyara
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2008, 19:07

Bericht door mamavankyara » 10 okt 2008, 08:02

ik zie wel wat ik gegreven heb maarhet limiet van de letters staat te laag zou dat graag wat meer hebben

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 10 okt 2008, 08:13

dit kan via de beheerderspanneel, kies configuratie en daar zie je de optie onderschrift ja of nee staan, daaronder staat hoeveel karakters dit mag hebben, standaard staat dit op 255, dit getal kun je dus verhogen of verlagen.
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

hellraiser666
...
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 jan 2009, 18:33

Bericht door hellraiser666 » 15 jan 2009, 22:22

peter-combat schreef:
master schreef:Ik ga er vanuit dat je in je profiel een onderschrift hebt gezet , vaak is het dan zo dat je bij je volgende berichtje die je post je onderschrift pas ziet.

groetjes Master
Dat is bij ons altijd zo.
Pas na het schrijven van je onderschrift en dan verschijnt in het daarop volgende bericht wat je geschreven hebt.
Allez, gewoon even quoten om te zien of dit echt wel zo is want zit hier al even te klungelen met mijn onderschrift maar krijg het er niet op :(

hellraiser666
...
Berichten: 25
Lid geworden op: 15 jan 2009, 18:33

Bericht door hellraiser666 » 15 jan 2009, 22:22

hellraiser666 schreef:
peter-combat schreef:
master schreef:Ik ga er vanuit dat je in je profiel een onderschrift hebt gezet , vaak is het dan zo dat je bij je volgende berichtje die je post je onderschrift pas ziet.

groetjes Master
Dat is bij ons altijd zo.
Pas na het schrijven van je onderschrift en dan verschijnt in het daarop volgende bericht wat je geschreven hebt.
Allez, gewoon even quoten om te zien of dit echt wel zo is want zit hier al even te klungelen met mijn onderschrift maar krijg het er niet op :(
Great , het werkt dus wel degelijk lol

Plaats reactie