Nieuwe posts





Samantha
..
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 sep 2008, 12:00

Nieuwe posts

Bericht door Samantha » 16 jan 2009, 21:00

Ik weet niet of het hier op zn plek is anders moeten jullie hem maar even verplaatsen :wink:
Ik heb eigelijk 2 dingetjes..
Er zijn een aantal leden op ons forum die zich er aan ergeren dat als ze uitloggen alle nieuwe posts dus berichten die ze niet hebben kunnen lezen verdwenen zijn (niet meer gemerkt zeg maar) als ze zich weer inloggen later en dat ze dan elke datum moeten napluizen wanneer een bericht gepost is, is hier iets aan te doen? door mij zelf?
Of is dat iets voor jullie om te overwegen te installeren, want ik weet dat er fora zijn als je daar uitlogt en weer inlogt dat de berichten die je niet gelezen heb gewoon weer aangegeven worden..
Of kunnen jullie daar ook niets aan doen?

2 vraag:
Bij de gebruikerslijst is wel te zien wanneer iemand voor het laatst op het forum is geweest maar niet wanneer die voor het laatst een bericht heeft geplaatst, kunnen jullie daar iets mee of is dat ook geen optie?
Nu moeten we iedere gebruiker zijn berichten opzoeken uit uitzoeken wanneer het laatste bericht gepost is en dat kost een hoop tijd :oops:
Of vraag ik nu teveel :P (ik vraag het omdat ik eerder een forum gehad heb waar dit wel kon en vond het super handig!)

Verder vind ik jullie forumindeling etc echt top hoor! heb er heel veel plezier van :D

Alvast heel erg bedankt!

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 17 jan 2009, 12:12

Ik zit eigenlijk met dezelfde vragen.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 17 jan 2009, 13:05

edvissers schreef:Ik zit eigenlijk met dezelfde vragen.

Het openingsverhaal is mijn bekend.

Altijd als er nieuwe berichten zijn en je leestbeantwoordt die niet maar je verlaat het forum, dan zijn de notatie's ook weg.

Waarom dat precies zo is weet ik niet. Maar het is een bekend verhaal.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Samantha
..
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 sep 2008, 12:00

Bericht door Samantha » 17 jan 2009, 14:33

oke jammer!

Plaats reactie