een link plaatsen in forum beschrijving hoe??





Sandra1
....
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 dec 2008, 13:59

Bericht door Sandra1 » 09 jun 2009, 23:46

Toch bedankt voor de moeite!
Ik leer er van en anderen vast ook.
Tegen dat we het met zijn allen hebben uitgevonden gaan we naar phpBB3 en werken dergelijke structuren misschien weer heel anders en kunnen we opnieuw aan het puzzelen. :)

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 10 jun 2009, 09:51

Ik zal in de loop van de dag even nakijken waarom het niet werkt, ik zie nu ook de volledige code dus dan kan ik er wat meer mee. Antwoord volgt nog.
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

Sandra1
....
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 dec 2008, 13:59

Bericht door Sandra1 » 10 jun 2009, 10:12

Alvast bedankt!
Ik heb ook rondgekeken op coders forums, voor een soortgelijk probleem, waar de code totaal werd verbouwd en een window.open enz erin werd gezet, maar ook die oplossing kreeg ik niet aan de praat.
Anders had ik die uiteraard met plezier neergezet.


Het andere wat ik wil met op klik naar een nieuwsfeed zal ik kunnen vergeten, want dan moet er een heel script in worden gepuzzeld zoals van google reader. De codes daarvan komen gelijk als hele output in het menu te staan, dus dat geppuzzel laat ik op dit moment maar even zitten.
Tegen die tijd zitten we vast op phpBB3 en moet alles toch weer anders. :)

Update:
Ik heb het!
Nog een keer op een codersforum gaan zoeken en kwam op deze pagina
http://www.pageresource.com/jscript/jwinopen.htm
Als je het ziet zo eenvoudig:

Code: Selecteer alles

onClick="window.open('http://helpdesk.forum2go.nl/alle-vragen-door-leden-gesteld-t6.html')">
Dat is een mooie code om deze button op alle forums te zetten voor beheerders dat ze snel hier zijn voor de hulp.
Dank je wel voor het meedenken, door de aanwijzing dat woordje te veranderen ben ik gerichter gaan zoeken.
Ik lees dat het erg belangrijk is dat er geen spaties in staan, dus mogelijk had ik die wel ergens laten staan.

Plaats reactie