Sommige stijlen





Avalon
..
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:13

Sommige stijlen

Bericht door Avalon » 21 mar 2009, 22:19

Hallo. Ik heb een vraag:

Ik heb stijlen geinstalleerd en de meeste doen het goed, maar er zijn er een paar die niet de goeie stijl geven, maar op de PS1 Green springen.

Wat heb ik fout gedaan?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Sommige stijlen

Bericht door Tutor » 22 mar 2009, 09:01

Avalon schreef:Hallo. Ik heb een vraag:

Ik heb stijlen geinstalleerd en de meeste doen het goed, maar er zijn er een paar die niet de goeie stijl geven, maar op de PS1 Green springen.

Wat heb ik fout gedaan?

Als je even kijkt in je adminbeheer bij;

Stylen
Menu
[install styles]

Hier bij Install Styles kun je een nieuwe style toevoegen.
Vervolgens kun je die in je configuratie activeren.

Ik geen info dat daarmee iets fout gaat.
Het kan echter zijn dat als je uitgelogd bent of ingelogd bent er een verschil is tussen twee stylen.

Als je in je configuratie een style hebt geïntatalleerd, dan moet je die ook in je profiel instellen.
Heb je de mogelijkheid opengelaten zodat je leden een eigen style mogen kiezen dan gebeurt dat ook.

Is dit wat er gebeurt???
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Avalon
..
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:13

Bericht door Avalon » 22 mar 2009, 11:23

Hallo peter-combat.

Mag ik je allereerst bedanken dat je me vriendelijk antwoord. En ik meen dat zoals ik het schrijf. Dit is op een ander helpdeskforum heel anders gegaan en werd ik enorm afgeblaft. Dat even terzijde, maar wil je toch bedanken voor je vriendelijke antwoord.

Ik heb een aantal stijlen geinstalleerd bij Stijlen - Menu
De leden mogen in hun profiel zelf aangeven welke stijl ze willen.
Met bepaalde stijlen zoals Wow alliance (hoop dat ik het goed schrijf) als die worden gekozen in hun profiel, dan "schiet" deze stijl op PS1 Green.

Ik weet niet of je op mijn forum kunt komen als helpdeskmedewerker, maar anders kan ik je via PB mijn naam en ww geven als je wilt kijken.

Alvast bedankt voor je moeite.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 22 mar 2009, 13:20

Avalon schreef:Hallo peter-combat.

Mag ik je allereerst bedanken dat je me vriendelijk antwoord. En ik meen dat zoals ik het schrijf. Dit is op een ander helpdeskforum heel anders gegaan en werd ik enorm afgeblaft. Dat even terzijde, maar wil je toch bedanken voor je vriendelijke antwoord.

Ik heb een aantal stijlen geinstalleerd bij Stijlen - Menu
De leden mogen in hun profiel zelf aangeven welke stijl ze willen.
Met bepaalde stijlen zoals Wow alliance (hoop dat ik het goed schrijf) als die worden gekozen in hun profiel, dan "schiet" deze stijl op PS1 Green.

Ik weet niet of je op mijn forum kunt komen als helpdeskmedewerker, maar anders kan ik je via PB mijn naam en ww geven als je wilt kijken.

Alvast bedankt voor je moeite.

Ik wil best even kijken.
Daarvoor moet ik van jou je login hebben zodat ik in je adminbeheer kan.

Als iemand een eigen stijl installeert dan is die voor dat lid zichtbaar.
Voor jouw is dan jouw stijl.
Dit probleem is er dan voor iedereen die een eigen stijl instelt.

Als je wilt dat ik kijk stuur me dan je gegevens, maar wel per PB .
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Avalon
..
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:13

Bericht door Avalon » 22 mar 2009, 15:53

Ik heb je inmiddels een PB gestuurd.

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 22 mar 2009, 17:54

Avalon,

ik heb net even die style op mn eigen forum geïnstalleerd en dat gaat wel goed.
Ik denk daarom aan het volgende.

Je hebt in je configuratie (keuze in het beheerderspaneel onder Algemeen) een standaardstijl ingesteld.

Als je nu gaat kijken in je beheerderspaneel onder stijlen - menu dan kies je Change default style. Dan zoek je in de lijst die je te zien krijgt jouw standaardstijl op. ( wordt vet weergegeven) . Dan zie je in de 5e kolom 3 zaken die je kunt instellen. De middelste moet staan op: Override user settings. Dat betekent volgens mij dat als je daarop klikt al je users naar je standaardstijl worden geswitched.
Ik denk dat jij ziet: set default. Als dat zo is moet je daar op klikken. Ik denk dat je dan je probleem kwijt bent.

In de 6e kolom heb ik nergens iets aangevinkt.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Avalon
..
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:13

Bericht door Avalon » 22 mar 2009, 20:27

Bedankt voor je antwoord

Betekend dus dat iedereen dan dezelfde stijl moet hanteren? Met een aantal stijlen hebben we nl. geen problemen, maar met een paar dus wel.

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 22 mar 2009, 22:22

Nee dat juist niet. Tenminste niet als jij dat wilt. Maar het is vreemd dat de stijl die jij noemde zo "vreemd" doet en andere stijlen weer niet.

Kijk svp nog eens in de instellingen zoals ik noemde. Ga dat voor alle stijlen na. Kom je er niet uit dan kun je Peter even vragen naar je forum te kijken. Doe dat svp in een PB met vermelding van je forum - inlognaam en wachtwoord.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 22 mar 2009, 22:29

edvissers schreef:Nee dat juist niet. Tenminste niet als jij dat wilt. Maar het is vreemd dat de stijl die jij noemde zo "vreemd" doet en andere stijlen weer niet.

Kijk svp nog eens in de instellingen zoals ik noemde. Ga dat voor alle stijlen na. Kom je er niet uit dan kun je Peter even vragen naar je forum te kijken. Doe dat svp in een PB met vermelding van je forum - inlognaam en wachtwoord.
Ik had al gekeken Ed.
Mijn conclusie is gelijk aan wat jij eerder al zei.
Het instellen van styles in de configuratie en in het profiel.
Het verschil ingelogd en niet ingelogd wisselt het systeem tussen de standaard ingestelde stijl en de stijl die in het profiel staat.
Dat geldt dan ook voor elk lid.
Wil je dit niet dan stel je in de configuratie in dat de leden geen eigen stijl kunnen in stellen.

Natuurlijk kan er iets mis zijn met de een of andere stijl.
Mogelijk merk je dat dan extra tusssen het switchen van de stijlen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Avalon
..
Berichten: 16
Lid geworden op: 21 mar 2009, 22:13

Bericht door Avalon » 23 mar 2009, 17:34

Pffff ik voel me zo intens dom, maar het lukt me gewoon niet. :oops: Ik ben wel blond en zou ook graag willen dat ik het snap, maar niet dus. Wat nu? Enne.... bedankt voor jullie geduld.

Plaats reactie