Uitgebreider profiel?





SugarKittie178
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 dec 2008, 21:43

Uitgebreider profiel?

Bericht door SugarKittie178 » 29 mar 2009, 15:05

Bij deze heb ik de vraag van een lid van mijn forum gekregen :

"Ik vind het wel een beetje stom dat je je eigen profiel niet kunt zien dat je er geen info over jezelf of je paarden op kunt zetten
Zou je dat mogelijk willen maken zodat we er ook foto's en info over jezelf of je paarden op kunt zetten ?"

Dit is niet mogelijk als ik me niet vergis? Is dit alleen mogelijk voor betalende forums ofzo?

Als het toch kan zou ik het graag weten.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens. [url]http://paardenpraatjes.forum2go.nl/[url/]

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Uitgebreider profiel?

Bericht door Tutor » 29 mar 2009, 15:24

SugarKittie178 schreef:Bij deze heb ik de vraag van een lid van mijn forum gekregen :

"Ik vind het wel een beetje stom dat je je eigen profiel niet kunt zien dat je er geen info over jezelf of je paarden op kunt zetten
Zou je dat mogelijk willen maken zodat we er ook foto's en info over jezelf of je paarden op kunt zetten ?"

Dit is niet mogelijk als ik me niet vergis? Is dit alleen mogelijk voor betalende forums ofzo?

Als het toch kan zou ik het graag weten.
Je kunt in je profiel een kleine afbeelding plaatsen als avatar.
Verder kun je in je onderschrift ook een afbeelding plaatsen als je dat wilt.
Bedenk dat je profiel iets persoonlijks is.

iedereen kan zijn eigen profiel bekijken door bovenaan op het forum op profiel te klikken.
Iedereen kan daar als hij/zij ingelogd is, het profiel van zichzelf vinden.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

SugarKittie178
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 dec 2008, 21:43

Bericht door SugarKittie178 » 29 mar 2009, 17:33

Dus zoals ik dacht zijn er geen verdere uitbreidingen. Dank je!
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens. [url]http://paardenpraatjes.forum2go.nl/[url/]

SugarKittie178
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 dec 2008, 21:43

Bericht door SugarKittie178 » 29 mar 2009, 17:38

Ik kreeg zonet een idee. De mensen op mijn forum moeten zich voorstellen bij "Wie ben ik???". Kan ik er niet voor zorgen dat ze deze link dan kopiere en er een soort knop voor gebruiken zodat als je er op klikt dat je op die pagina uitkomt. Zoals bv de "www" knop, "pb" knop, ...
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens. [url]http://paardenpraatjes.forum2go.nl/[url/]

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 29 mar 2009, 19:31

SugarKittie178 schreef:Ik kreeg zonet een idee. De mensen op mijn forum moeten zich voorstellen bij "Wie ben ik???". Kan ik er niet voor zorgen dat ze deze link dan kopiere en er een soort knop voor gebruiken zodat als je er op klikt dat je op die pagina uitkomt. Zoals bv de "www" knop, "pb" knop, ...

Ik begrijp het niet helemaal.
Als de voorwaarde is, eerst voorstellen in dat topic Wie ben ik. En niets verder kunnen voordat dit gebeurt is.

Dan maak je een groep met hogere permissies.
Heeft iemand zich dan voor gesteld, dan kun je die verder aan de groep toevoegen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

SugarKittie178
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 dec 2008, 21:43

Bericht door SugarKittie178 » 29 mar 2009, 20:19

Jij hebt toch onder je onderschift allemaal knoppen :

profiel, pb, www, aim, msnm en icq

Ik vroeg me af of ik zo een knop kan bijmaken. Dat wanneer je erop zou klikken dat je rechtstreeks op die pagina uitkomt waar je jezelf hebt voorgesteld

Sorry als ik wat onduidelijk was :oops: hoop dat het nu wel duidelijk is.
Een paard zonder ruiter is altijd nog een paard. Een ruiter zonder paard is alleen maar een mens. [url]http://paardenpraatjes.forum2go.nl/[url/]

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 29 mar 2009, 20:26

SugarKittie178 schreef:Jij hebt toch onder je onderschift allemaal knoppen :

profiel, pb, www, aim, msnm en icq

Ik vroeg me af of ik zo een knop kan bijmaken. Dat wanneer je erop zou klikken dat je rechtstreeks op die pagina uitkomt waar je jezelf hebt voorgesteld

Sorry als ik wat onduidelijk was :oops: hoop dat het nu wel duidelijk is.

ICQ-nummer:
AIM-naam:
MSN Messenger:
Yahoo Messenger:
Website:
Woonplaats:
Beroep:
Interesses:
Onderschrift:

Dit zijn de mogelijke plaatsen waar je iets kunt invoegen.
Je kunt daar iets ingeven waarna bij klikken daarnaar toe gesprongen wordt.

Dit vind je in je configuratie.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie