Stijl subTrail: kleur admin wijzigen





Marieke
...
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2008, 20:28

Stijl subTrail: kleur admin wijzigen

Bericht door Marieke » 30 mar 2008, 20:19

Goedeavond,

In de categorie: 'door leden gestelde vragen' kon ik de volgende vraag terugvinden : "Admin en moderator kleur wijzigen"
maar ik heb als stijl: subTrail en ik kan daar niet in terugvinden waar ik de kleur van admin kan wijzigen, misschien is het in die stijl niet mogelijk om de kleur van admin te wijzigen :?:
Als er iemand een antwoord hierop weet dan is mijn dank groot :)

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Stijl subTrail: kleur admin wijzigen

Bericht door Tutor » 30 mar 2008, 20:51

Marieke schreef:Goedeavond,

In de categorie: 'door leden gestelde vragen' kon ik de volgende vraag terugvinden : "Admin en moderator kleur wijzigen"
maar ik heb als stijl: subTrail en ik kan daar niet in terugvinden waar ik de kleur van admin kan wijzigen, misschien is het in die stijl niet mogelijk om de kleur van admin te wijzigen :?:
Als er iemand een antwoord hierop weet dan is mijn dank groot :)
Dat weet ik niet. Ik ook gezegd dat ik de bedoelde kleur alleen in subsilver heb geprobeerd. Het is niet te doen om dit voor alle 300 stylen uit te zoeken.

Trouwens kleur van de admin zoals je dat hier ziet bij de beide admins doe je daar waar je ook rangen maakt.

Code: Selecteer alles

<font color=339900><B>Gevorderde</>
Dit is bv een titel voor een bepaalde rang. De kleur is groen.

http://www.immigration-usa.com/html_colors.html
Hier is een complete kleur tabel zodat je makkelijker een kleurtje kunt kiezen.


In de stijl subsilver kijk je op de bedoelde afbeelding en vergelijk dat met jouw stijl en probeer of dat werkt.
Niet alle twee proberen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Stijl subTrail: kleur admin wijzigen

Bericht door Tutor » 30 mar 2008, 21:08

Marieke schreef:Goedeavond,

In de categorie: 'door leden gestelde vragen' kon ik de volgende vraag terugvinden : "Admin en moderator kleur wijzigen"
maar ik heb als stijl: subTrail en ik kan daar niet in terugvinden waar ik de kleur van admin kan wijzigen, misschien is het in die stijl niet mogelijk om de kleur van admin te wijzigen :?:
Als er iemand een antwoord hierop weet dan is mijn dank groot :)

Ik heb je stijl subTrail onderzocht.
Jouw eigen vraag, Gaat niet want deze opties zijn in die stijl niet aanwezig.
Bij rangen kun je de admin kleur veranderen maar die wordt door de stijl instelling geblokkeerd.
Helaas dus.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Marieke
...
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 mar 2008, 20:28

Bericht door Marieke » 31 mar 2008, 17:10

Peter, je gaat het misschien niet geloven maar het is me toch gelukt :P

De kleur van admin heb ik bij 'Edit style' kunnen vervangen door de kleur achter 'font color 3' te veranderen in de gewenste kleur.

Ook wat jij schreef over de kleur vervangen bij de rangen, dat gaat ook (dit was weer iets nieuws dat ik geleerd heb, bedankt hiervoor :wink: )

Oja,
de tijd staat op mijn forum tien minuten voor, vreemd he? want meestal gaat het om een uurverschil ofzo en dat kan je aanpassen, maar minuten, die kan je niet aanpassen..

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 31 mar 2008, 17:17

Ow, dan had ik over forun kleur 3 heengekeken.
Maar goed je bent geslaagd. Een 10 met een griffel en een zoentje van de meester.

Groeten



Marieke schreef:Peter, je gaat het misschien niet geloven maar het is me toch gelukt :P

De kleur van admin heb ik bij 'Edit style' kunnen vervangen door de kleur achter 'font color 3' te veranderen in de gewenste kleur.

Ook wat jij schreef over de kleur vervangen bij de rangen, dat gaat ook (dit was weer iets nieuws dat ik geleerd heb, bedankt hiervoor :wink: )

Oja,
de tijd staat op mijn forum tien minuten voor, vreemd he? want meestal gaat het om een uurverschil ofzo en dat kan je aanpassen, maar minuten, die kan je niet aanpassen..
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie