Vraag Admin kleur Forum





killer94
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mei 2008, 00:25

Vraag Admin kleur Forum

Bericht door killer94 » 28 jun 2008, 22:26

Ik heb een vraag ik heb de admin kleuren veranderd onderin bij wie er online is Admins Rood En Mods groen , Maar gewoon in het vak als je bij een topic kijkt wie er het laatst gepost hebt is die kleur nog orangje en bij zn profiel ook hoe verander je dat ?? :?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Vraag Admin kleur Forum

Bericht door Tutor » 28 jun 2008, 23:11

killer94 schreef:Ik heb een vraag ik heb de admin kleuren veranderd onderin bij wie er online is Admins Rood En Mods groen , Maar gewoon in het vak als je bij een topic kijkt wie er het laatst gepost hebt is die kleur nog orangje en bij zn profiel ook hoe verander je dat ?? :?

Dat gaat niet allemaal. Maar ik heb eigenlijk ook niet uit gezocht wat nog meer kan. Dit voorbeeld is namelijk ontstaan omdat enkele admins daar graag andere kleuren hadden.

Je kunt echter met dit voor beeld ook andere kleuren wijzigen.
Wel opletten dat de juiste kleurcode gebruikt wordt.
De celpics (kleine afbeeldingen kun je niet veranderen. Of je moet nieuwe maken.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

killer94
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 04 mei 2008, 00:25

Bericht door killer94 » 29 jun 2008, 00:21

He thnx :D

Vind het trouwens Heel Vet van je dat je Altijd Iedereen Helpt Met hun Problemen En altijd Klaar staat voor ze :wink: :wink: :!: Top

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 29 jun 2008, 08:53

killer94 schreef:He thnx :D

Vind het trouwens Heel Vet van je dat je Altijd Iedereen Helpt Met hun Problemen En altijd Klaar staat voor ze :wink: :wink: :!: Top

Dat hoort erbij als je een helpforum maakt om mensen met hun forums te helpen als er problemen zijn.
Ik heb dus dit forum gebouwd.
Wel voor forum2go.

Bedankt voor wat je zei.
Succes met je forum.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie