embed code

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 jan 2009, 19:53

Sandra1 schreef:Het leek hoopvol, hij telt alleen mij, ongeacht hoe ik de permissies zet.
Tot iedereen lezen en schrijven toe gehad.

Omdat gasten die langssurfen en anderen die niet zijn ingelogd alle script en code zien tot ze zijn geregistreerd en dus HTML aan hebben staan moet ik dergelijke dingen wel verborgen zetten. Of is er nog een andere oplossing?
Kijk ook maar in mijn afdeling muziek, gastenboek, enz overal die afschuwelijk lelijke code zichtbaar.
Alleen een URL onder een KLIK gaat goed.
Is hier ene oplossing voor?
Zal dit bijvoorbeeld straks met phpBB3 zijn opgelost of blijft dit probleem?

Ik zie niet bijzonders van scripten en zo,

Ik zou misschien even op je forum kunnen rond kijken.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Sandra1
....
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 dec 2008, 13:59

Bericht door Sandra1 » 13 jan 2009, 11:45

http://honingpot.forum2go.nl/muziekjes-t5.html

Kijk hier maar eens.
Ik heb anderen ook gevraagd eens langs te surfen zonder ingelogd te zijn, iedereen ziet alle code ipv het youtube-beeldje dat er zou moeten staan, ook in andere ropics zoals gastenboek enz.
Als ik gewoon url= klik url of img neerzet gaat het wel goed, maar al die andere dingen waar het de bedoeling is dat mijn forum vol mee komt te staan is echt niet mooi zo.

Heb het grprobeerd met diverse browsers, alle instellingen die een normale surfer maar kan instellen, maar blijft zo.

eigenlijk hoop ik dat dit met phpBB3 is opgelost.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 25 jan 2009, 12:11

Sandra1 schreef:http://honingpot.forum2go.nl/muziekjes-t5.html

Kijk hier maar eens.
Ik heb anderen ook gevraagd eens langs te surfen zonder ingelogd te zijn, iedereen ziet alle code ipv het youtube-beeldje dat er zou moeten staan, ook in andere ropics zoals gastenboek enz.
Als ik gewoon url= klik url of img neerzet gaat het wel goed, maar al die andere dingen waar het de bedoeling is dat mijn forum vol mee komt te staan is echt niet mooi zo.

Heb het grprobeerd met diverse browsers, alle instellingen die een normale surfer maar kan instellen, maar blijft zo.

eigenlijk hoop ik dat dit met phpBB3 is opgelost.

Let op Sandra1
Als ik jouw linken van youtube bekijk doe jij wat verkeerd.

Je html uitschakelen in je bericht onder AAN gevinkt staat aan? Moet uit zijn, anders gaat het niet.

Heb je de gemelde html tags toestaan áán gezet? Zijn ze ook toegevoegd? en hoe is het in je profiel? Daar moet ook ingesteld worden.

Het werkt hier gewoon. Zie de afbeelding hieronder. Staat gecentreerd en je hoeft geen KLIK te gebruiken om te starten. Alleen het pijltje op het filmpje klikken.

Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Sandra1
....
Berichten: 53
Lid geworden op: 17 dec 2008, 13:59

Bericht door Sandra1 » 20 mei 2009, 14:09

Hallo Peter,
HTML tags staan aan in configuratie
alle HTML tags ook toegevoegd
In bericht waar filmpje wordt geplaatst HTML aan
Gebruiker (ikke) ook HTML aan.

Ik was hier gisteren niet ingelogd toen kreeg ik in jouw bericht ook die code ipv het videoschermpje van het filmpje te zien.

Ingelogd zie ik keurig het videoschermpje zoals het hoort.
Vandaar dat ik voor al die gasten dan maar de link er bij heb gezet als een beetje service.

Op Honingport komen de meesten als gast.
Natuurlijk kan ik mensen dwingen om in te loggen om iets te kunnen zien.

Ook met andere codes zoals links naar webfomulier en gastenboek enz zie je die lelijke code ipv een nette link, dus die heb ik er maar naast gezet. Omdat ik nog niet weet wat er straks met phpBB3 gebeurt :)

Plaats reactie