ip

carmen
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mar 2008, 16:13

ip

Bericht door carmen » 27 okt 2008, 08:44

Als ik gebruikers wil bekijken op ip nummer dan vul ik dat in bij het betreffende vakje in beheer maar er wordt altijd de melding gegeven dat de gebruiker niet bestaat, wel als ik een naam in geef maar als ik wil kijken wie er bij het betreffende ip nummer hoort dan weet ik dus de naam niet en kan het dan dus ook nooit zien. Wat doe ik verkeerd?

Marjolein
.......
Berichten: 263
Lid geworden op: 12 mei 2008, 15:03

Bericht door Marjolein » 27 okt 2008, 17:10

Als je de IP van een gebruiker wil bekijken dan kan je dit het beste gewoon via het forum doen, als beheerder zie je rechts bovenaan het bericht "ip" staan, als je daarop klikt dan zie je het IPnummer ;)
Iedereen bedankt voor de gezellige tijd op helpdesk.forum2go...
Als jullie me zoeken, ik ben te vinden op kfb-design.nl ;)

carmen
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 mar 2008, 16:13

Bericht door carmen » 27 okt 2008, 21:33

Ja dat is me gelukt dank je wel maar ik leg het verkeerd uit.
Als in mijn behherdersindex kijk zie ik ip nummers maar kan ik dan niet zien wie zij zijn? Heb altijd zoveel nummers en gasten maar ben dan best benieuwd wie ze zijn.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 27 okt 2008, 22:06

carmen schreef:Ja dat is me gelukt dank je wel maar ik leg het verkeerd uit.
Als in mijn behherdersindex kijk zie ik ip nummers maar kan ik dan niet zien wie zij zijn? Heb altijd zoveel nummers en gasten maar ben dan best benieuwd wie ze zijn.
Nee, je kunt niet zien wie dat is. Wel kun je een whois uitvoeren op dat IP en die geeft dan aan via welke hostserver die IP bij jouw tercht komt.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie