Spellingscontrole...?

Nakisha
..
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009, 21:37

Spellingscontrole...?

Bericht door Nakisha » 15 jan 2009, 21:42

Hallo allemaal,

Op mijn forum (link staat hij me niet toe te plaatsen... ik begrijp niet waarom...) heb ik engels als standaardtaal.
Probleempje is echter... ik zou graag een spellingscontrole willen kunnen doen voor je een bericht plaatst, uiteraard in engels.
Bestaat deze optie in forum2go? Is er een mogelijkheid spellingscontrole toe te voegen?

Alvast bedankt
Nakisha

Nakisha
..
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009, 21:37

Bericht door Nakisha » 15 jan 2009, 21:43

Hij zegt; In de eerste 2 posts mag u geen websiteadressen plaatsen.
Daarom doen we het zo:

De site heet hekaya. Dat zal genoeg zeggen denk ik.

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Bericht door edvissers » 15 jan 2009, 21:51

Nakisha schreef:Hij zegt; In de eerste 2 posts mag u geen websiteadressen plaatsen.
Daarom doen we het zo:

De site heet hekaya. Dat zal genoeg zeggen denk ik.
Je hebt nu 2 posts gedaan en nu mag je urls plaatsen. Dit is een instelling die gedaan is door forum2go en die je niet kunt aanpassen. De reden is als ik het mij goed herinner om het spammers moeilijker te maken urls op de forums van forum2go rond te strooien.

Je kunt natuurlijk ook de url van je forum opnemen in je onderschrift. Dat kun je regelen in je eigen profiel op dit forum.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Nakisha
..
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009, 21:37

Bericht door Nakisha » 15 jan 2009, 21:53

Begrijpelijk... het adres: http://hekaya.forum2go.nl/

Nakisha
..
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009, 21:37

Bericht door Nakisha » 07 feb 2009, 00:59

Heeft niemand een antwoord op deze vraag...?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Spellingscontrole...?

Bericht door Tutor » 07 feb 2009, 09:18

Nakisha schreef:Hallo allemaal,

Op mijn forum (link staat hij me niet toe te plaatsen... ik begrijp niet waarom...) heb ik engels als standaardtaal.
Probleempje is echter... ik zou graag een spellingscontrole willen kunnen doen voor je een bericht plaatst, uiteraard in engels.
Bestaat deze optie in forum2go? Is er een mogelijkheid spellingscontrole toe te voegen?

Alvast bedankt
Nakisha


Er is binnen de forums geen spellingscontrole.

Installeer op je computer in word de engelse taal. Als dat klaar is schrijf je jouw bericht in het engels met word.
Daarin werkt de spellingscontole wel.

Copieer en plakken naar een berichten venster.

Nu nog even naar je forum.
Het instellen van de engelse taal op jouw forum is alleen voor het forum, dus niet voor teksten die je schrijft.

Vandaar deze omweg.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Nakisha
..
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009, 21:37

Bericht door Nakisha » 18 feb 2009, 19:44

Okee, bedankt!! :D

Ath
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 jan 2009, 17:40

Bericht door Ath » 18 feb 2009, 20:55

Je kunt in firefox 3.x heel simpel extra spellingmodules installeren, ik gebruik hoofdzakelijk nl en engels(us). Dit doe je door in het tekst invoerveld rechts te klikken, en in het submenu Talen te kiezen voor Woordenboeken toevoegen. 't Installeert op dezelfde manier als een FF plugin, werkt als een tierelier, alleen moet je wel handmatig switchen als je een andere taal wilt (heb nog geen site-specifieke setting kunnen vinden).

Plaats reactie