verandering email

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

verandering email

Bericht door BE » 18 feb 2009, 18:25

Gezien het feit heb ik een eigen forum via iemand overgenomen, wat nogal snel is gegaan...zo moest ik haar een email doorgeven voor de overname wat eigenlijk mijn privé email is en indien mogelijk zou ik dat graag willen veranderen naar een eventueel ander email-adres om bepaalde info en pb-berichten via het forum door te kunnen geven....

wie kan mij hierbij helpen hoe ik dit kan doen??

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: verandering email

Bericht door Tutor » 18 feb 2009, 19:14

BE schreef:Gezien het feit heb ik een eigen forum via iemand overgenomen, wat nogal snel is gegaan...zo moest ik haar een email doorgeven voor de overname wat eigenlijk mijn privé email is en indien mogelijk zou ik dat graag willen veranderen naar een eventueel ander email-adres om bepaalde info en pb-berichten via het forum door te kunnen geven....

wie kan mij hierbij helpen hoe ik dit kan doen??

Maak zelf ergens een nieuw email adres.
Wijzig in jouw forum het huidige email naar het nieuwe.

Als je dat doet is het voor mij verder oke.
Je hoeft dat niet persé aan mij door te geven.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

Bericht door BE » 19 feb 2009, 00:57

Dank voor de info zal gaan kijken voor een nieuw email-adres aan te maken....

eigelijk heb ik nog een probleem met mijn forum in het AC panel krijg ik niet alle opties te zien die ik wel als hoofadmin moet hebben wil ik de site 100% kunnen runnen...hetgene wat ik nu voor mijn neus heb is alles wat behoort tot site admin, hiermee ben ik erg beperkt met het beheren van het forum door overname van een andere beheerder is dit niet goed overgegaan

wacht reactie op antwoord af...

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

Bericht door BE » 19 feb 2009, 01:50

nog ff over mijn prive-mail die heeft de vorige beheerder van mij doorgegeven om het aan mij over te dragen en daar ben ik het niet mee eens....in het forum beheer heb mijn privé- mail veranded in mijn hotmail- email veranderd, maar gezien het feit blijven de pb-berichten via het forum op mijn prive- e-mail staan wat de gebruikers te zien krijgen....wat ik niet fijn vind... ook als ik via het forum berichten stuur wordt het gegeven via mijn privé mail en dat wil ik graag veranderd hebben!!! wat tot dusver dus niet het geval is

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 19 feb 2009, 08:53

BE schreef:nog ff over mijn prive-mail die heeft de vorige beheerder van mij doorgegeven om het aan mij over te dragen en daar ben ik het niet mee eens....in het forum beheer heb mijn privé- mail veranded in mijn hotmail- email veranderd, maar gezien het feit blijven de pb-berichten via het forum op mijn prive- e-mail staan wat de gebruikers te zien krijgen....wat ik niet fijn vind... ook als ik via het forum berichten stuur wordt het gegeven via mijn privé mail en dat wil ik graag veranderd hebben!!! wat tot dusver dus niet het geval is
Stuur me per PB even je;
url van jouw forum
Jou naam op jouw forum
en jouw wachtwoord op je forum

Omschrijf je probleem even.
Wel per PB dus en niet hier a.u.b.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie