forum tijdelijk offline zetten

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

forum tijdelijk offline zetten

Bericht door Kimmie » 16 mar 2009, 21:14

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik weet hoe ik tijdelijk het forum uit de lucht moet halen. Maar als ik dan weer naar mijn forum ga zie ik dat die niet in gebruik is dan. Maar hoe kan ik dan als beheerder dan weer op mijn forum komen? Moet ik dan iets voor de link van mijn forum zetten of er achter. Bijv. mijn forum link is www.setterfans.forum2go.nl
Moet ik er dan /beheerder achter zetten of hoe moet ik dat dan doen. Ik durf het namelijk niet uit te testen vandaar dat ik het eerst maar even vraag.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: forum tijdelijk offline zetten

Bericht door Tutor » 16 mar 2009, 21:17

Kimmie schreef:Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Ik weet hoe ik tijdelijk het forum uit de lucht moet halen. Maar als ik dan weer naar mijn forum ga zie ik dat die niet in gebruik is dan. Maar hoe kan ik dan als beheerder dan weer op mijn forum komen? Moet ik dan iets voor de link van mijn forum zetten of er achter. Bijv. mijn forum link is www.setterfans.forum2go.nl
Moet ik er dan /beheerder achter zetten of hoe moet ik dat dan doen. Ik durf het namelijk niet uit te testen vandaar dat ik het eerst maar even vraag.

Ja klopt. Maar je kunt hoe dan ook als eingenaar/beheerder gewoon inloggen en je forum weer online zetten.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 16 mar 2009, 21:19

Ja maar hoe doe ik dat dan. Ik wil het best uit testen weet niet of er nu mensen online zijn. Mocht het dan niet goed gaan kan je me dan helpen?
Dus als ik dan www.setterfans.forum2go.nl/beheerder intyp zou ik in het beheerders scherm moeten kunnen?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 16 mar 2009, 21:21

Kimmie schreef:Ja maar hoe doe ik dat dan. Ik wil het best uit testen weet niet of er nu mensen online zijn. Mocht het dan niet goed gaan kan je me dan helpen?
Dus als ik dan www.setterfans.forum2go.nl/beheerder intyp zou ik in het beheerders scherm moeten kunnen?

Jij alleen ziet de beheerders link waar hij altijd staat.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 16 mar 2009, 21:22

Oke dan ga ik dat nu eens uit testen want er niemand online.

Kimmie
.......
Berichten: 268
Lid geworden op: 01 sep 2007, 10:36

Bericht door Kimmie » 16 mar 2009, 21:25

Het werkt. Laatst had namelijk de andere beheerder het forum eens offline gezet. En toen zag ik helemaal niks. Kreeg toen gewoon een wit scherm en nu kan ik idd gewoon inloggen. Bedankt Peter :wink: .

Plaats reactie