Mogelijkheid forum2go te integreren in ander website

Christel
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2009, 22:42

Mogelijkheid forum2go te integreren in ander website

Bericht door Christel » 19 apr 2009, 22:54

Hallo allemaal,

Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen omdat ik er echt geen verstand van heb.

Ik zou met iemand een vrij groot forum gaan runnen. Wij zouden het forum overnemen en het beheer hadden we al, maar na onenigheid heeft de eigenaar de hele site plat gegooid.

Aangezien het om +/- 200 leden gaat wilden we kijken of we bijvoorbeeld via Xenat een site konden bouwen (de site bestond uit een aantal pagina's en een forum).

Is het mogelijk om forum2go dan te integreren in die site? En zo ja, hoe?

Het is geen probleem om de betaalde forumvariant te nemen.

Ik (of eigenlijk we :wink: ) zijn erg dankbaar zijn als iemand ons hiermee weet te helpen!!

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Re: Mogelijkheid forum2go te integreren in ander website

Bericht door edvissers » 20 apr 2009, 10:16

Christel schreef:Hallo allemaal,

Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik hoop echt dat iemand me kan helpen omdat ik er echt geen verstand van heb.

Ik zou met iemand een vrij groot forum gaan runnen. Wij zouden het forum overnemen en het beheer hadden we al, maar na onenigheid heeft de eigenaar de hele site plat gegooid.

Aangezien het om +/- 200 leden gaat wilden we kijken of we bijvoorbeeld via Xenat een site konden bouwen (de site bestond uit een aantal pagina's en een forum).

Is het mogelijk om forum2go dan te integreren in die site? En zo ja, hoe?

Het is geen probleem om de betaalde forumvariant te nemen.

Ik (of eigenlijk we :wink: ) zijn erg dankbaar zijn als iemand ons hiermee weet te helpen!!
Dat moet kunnen als je het forum in een frame op je site laat draaien.
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Plaats reactie