meer stylen tegelijk

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

meer stylen tegelijk

Bericht door BE » 06 mei 2009, 01:41

is het mogelijk om meer stylen in het forum te plaatsen, maar leden zelf kunnen keizen en als admin behouden die ik bv mooi vind??? :lol: is het duidelijk zo mijn vraag

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: meer stylen tegelijk

Bericht door Tutor » 06 mei 2009, 08:47

BE schreef:is het mogelijk om meer stylen in het forum te plaatsen, maar leden zelf kunnen keizen en als admin behouden die ik bv mooi vind??? :lol: is het duidelijk zo mijn vraag
Ja, er zijn forum2go heel veel stylen en daar kun je een aantal leuke van uitzoeken.
Installeer ze dan naar jouw forum.
Ga in je configuratie.

Bij het regeltje
Negeer gebruikersstijl
Vervang gebruikersstijl door de standaard

Plaats vinkje op NEE. en verstuur de pagina.
Nu kan iedereen in zijn profiel zijn eigen style kiezen (Alleeen wat jij toelaat)
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

Bericht door BE » 06 mei 2009, 10:23

Oke is aangepast als het goed gaat moet nu elk lid zijn of haar eigen style kunnen kiezen die op het forum geselecteerd staan in het profiel...

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 mei 2009, 10:43

BE schreef:Okeis aangepast als hety goed gaat moet nu elk lid zijn of haar eigen style kunnen kiezen die op het forum geselecteerd staan in het profiel
Je kunt dat natuurlijk in je eigen profiel ook controleren.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

BE
...
Berichten: 34
Lid geworden op: 18 feb 2009, 18:19

Bericht door BE » 06 mei 2009, 10:56

:( nog een vraagje over stylverandering?

Sommige styles zijn transparant die een achtergrondafbeeldingen bevatten, is het ook mogelijk deze achtergrondafbeeldingen te kunnen veranderen naar eigen afbeeldingen, zo ja hoe doet men dat??

Alle fonds hebben bepaalde kleurcoderingen en is er een lijst voor om deze kleuren te veranderen in andere kleuren wat ik bij de stylesmenu bij editen wél tegen kom...
We vragen dit omdat er leden zijn die problemen hebben met ogen qua verschillende styles/fondskleuren

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 mei 2009, 11:40

BE schreef::( nog een vraagje over stylverandering?

Sommige styles zijn transparant die een achtergrondafbeeldingen bevatten, is het ook mogelijk deze achtergrondafbeeldingen te kunnen veranderen naar eigen afbeeldingen, zo ja hoe doet men dat??

Alle fonds hebben bepaalde kleurcoderingen en is er een lijst voor om deze kleuren te veranderen in andere kleuren wat ik bij de stylesmenu bij editen wél tegen kom...
We vragen dit omdat er leden zijn die problemen hebben met ogen qua verschillende styles/fondskleuren
Dat hangt van de style af. Meestal niet.
Dat kan niet bij allemaal.
Er is echter een voorbeeld over achtergrond instellen.
bv zoek in FAQ
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Frankie
.
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mar 2009, 11:59

Bericht door Frankie » 11 mei 2009, 16:07

:wink:

Plaats reactie