nieuwe forum

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 06 mei 2009, 21:20

zo poging gedaan.. volgens mij redelijk? als je weer zou kunnen kijken? MOet ik dan ff uitloggen? of is dat niet nodig?

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 06 mei 2009, 21:28

zie dat er nog wel steeds iets mis gaat mey forumnaam ofzo?? weet niet hoe dat heet.. Ik bedoel als ik de tpoics weer wil indelen ik groepen.. waar je dan een naam boven zet.. Daar waar jij geplaatst hebt

johanna,s nieuw begin... hoe doe ik dat?

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 06 mei 2009, 21:31

dat heet dus categorie maken? dat snap ik niet

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 06 mei 2009, 21:58

inmiddels snap ik dat ook.. nu moderator.. hoe kan ik moderator zijn van de forums? en als er mensen gaan registreren moderators maken?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 06 mei 2009, 22:22

johanna schreef:inmiddels snap ik dat ook.. nu moderator.. hoe kan ik moderator zijn van de forums? en als er mensen gaan registreren moderators maken?

Holala
Dat gaat snel.
Je hebt nog geen topic gemaakt. (waar je berichten plaatst.)

Categorie en subforum heb je gesnapt.
Prima dus.
Nu kun je in een van de subforum een topic proberen te openen.

Als dat gelukt is leer ik je nog iets over permissies.
Over staf medewerkers zoals de admin functie en de moderator.

Dan zal het begin van een goed forum bereikt zijn.
Loop niet te snel, maar oefen met een paar categorieën en subforums.

Vragen? Gewoon stellen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 07 mei 2009, 00:43

ok als eerst natuurlijk erg bedankt voor je hulp tot nu toe .. ben ook al aardig opgeschoten denk ik.. dus als je tijd hebt om te kijken? Nu zou ik idd graag weten hoe ik avatar plaats..ik heb inmiddels 1 maar moest zo klein... dat je nog net iets ziet maar wat er op de foto staat is niet meer te onderscheiden...en zou erg graag willen dat alleen ik bepaalde dingen kan zien en desnoods verwijderen enz maar volgens mij weet ik al met moderator(ja ja snel he) maar ben ik weer te dom om te snappen hoe ik leuker emoticons kan plaatsen . Krijg iedere keer te lezen dat de code te lang is? Ook zou ik graag boven aan mijn forum een leuke foro hebben maar lukt ook niet... zo dat was mijn verlanglijstje :lol: :oops: als ik dit alles voor elkaar heb zal ik echt eerlijk waar tot 8 mei niets meer vragen :D

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 07 mei 2009, 08:08

johanna schreef:ok als eerst natuurlijk erg bedankt voor je hulp tot nu toe .. ben ook al aardig opgeschoten denk ik.. dus als je tijd hebt om te kijken? Nu zou ik idd graag weten hoe ik avatar plaats..ik heb inmiddels 1 maar moest zo klein... dat je nog net iets ziet maar wat er op de foto staat is niet meer te onderscheiden...en zou erg graag willen dat alleen ik bepaalde dingen kan zien en desnoods verwijderen enz maar volgens mij weet ik al met moderator(ja ja snel he) maar ben ik weer te dom om te snappen hoe ik leuker emoticons kan plaatsen . Krijg iedere keer te lezen dat de code te lang is? Ook zou ik graag boven aan mijn forum een leuke foro hebben maar lukt ook niet... zo dat was mijn verlanglijstje :lol: :oops: als ik dit alles voor elkaar heb zal ik echt eerlijk waar tot 8 mei niets meer vragen :D

Niet zo negatief over jezelf zijn he.
Avatar heeft een bepaalde grootte. Kan wel wat groter gemaakt worden.
Kijk maar in je admin in het configuratiescherm.
Er staat nu 80 x 80 pixels. Mag wel wat omhoog.
Jij alleen iets zien op je forum. Of voor de moderators. Of voor gebruikers of voor gasten.
De uitleg hierover vind je in onze FAQ Zoek naar permissies.
Door leden gestelde vragen.

Gasten
Gebruikers
Moderators

Voor jouwxelf hoef je niets in te stellen. Jij hebt als admin sowieso alle rechten. Jij kunt gewoon overal bij en in.

Wat is een foro?
Banner of logo?
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

johanna
..
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 mei 2009, 19:41

Bericht door johanna » 07 mei 2009, 16:22

ok dank je... idd die pixels enz had ik inmiddels ook al gelezen maar weet niet eens wat dat is laat staan hoe dat voor elkaar te krijgen.. maar dat andere ga ik me vanavond maar weer eens in verdiepen

Plaats reactie