permissie leden guests

Kahl
.
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jun 2007, 15:38

permissie leden guests

Bericht door Kahl » 30 jun 2007, 11:24

Hallo,
Ben al weer een eindje opweg met mijn forum. Maar ik kom niet uit met de permissies. Ik wil graag als mensen zich als member inschrijven nog niet meteen member zijn en de forum kunnen gebruiken maar dat ik ze de status member moet geven zo dat ze de complete forum kunnen gebruiken. krijgen ze die status niet dat ze alleen de "gast forum"kunnen zien.

dankje
Kahl

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: permissie leden guests

Bericht door Tutor » 01 jul 2007, 18:54

Kahl schreef:Hallo,
Ben al weer een eindje opweg met mijn forum. Maar ik kom niet uit met de permissies.
Ik wil graag als mensen zich als member inschrijven nog niet meteen member zijn en de forum kunnen gebruiken maar dat ik ze de status member moet geven zo dat ze de complete forum kunnen gebruiken
. krijgen ze die status niet dat ze alleen de "gast forum"kunnen zien.

dankje
Kahl
Het antwoordt hierop is tamelijk uitgebreid.
Daarom hier een link.
http://helpdesk.forum2go.nl/instellen-v ... en-t9.html
Lees vooral alles door wat met permissies te maken heeft. Zowel de gewone permissies als groepspermissies.

Deze vraag heeft twee funktie. Eenrzijds de forumpermissies en de groeps permissies.

Stel je forumpermissies op Allen = leden en Zien = leden die iedereen krijgt die geregistreerd zijn. (is)
Maak een groep aan en noem die prive.
Stel de permissies op PRIVE .
Voeg geregistreerde lezen zelf (of een groepsmoderator) toe aan de groep als hij toegelaten wordt.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie