Gastenboek

dignity24
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2009, 16:57

Gastenboek

Bericht door dignity24 » 28 jun 2009, 15:27

Hallo,

Ik heb nog een vraag over mijn gastenboek. Het lukt me maar niet om het zo in te stellen dat ook een gast er een bericht kan plaatsen.
Ik heb het zo ingesteld staan:

-Zien: ALLE
-Lezen: ALLE
-Posten: ALLE
-Antwoorden: ALLE
-Bewerken: MOD
-Verwijderen: MOD
-Sticky: MOD
-Aankondigen: MOD
-Stemmen: MOD
-Poll aanmaken: MOD

En als ik mezelf uitlog, en een nieuw onderwerp wil plaatsen word er toch naar een Gebruikersnaam & Wachtwoord gevraagt.

Groetjes, Denise

Bontelli
....
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 dec 2008, 20:39

Bericht door Bontelli » 28 jun 2009, 16:27

Als ik als gast daar kijk, dan zie ik dat het gastenboek is gesloten. Ik kan daarom ook niet reageren.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Gastenboek

Bericht door Tutor » 28 jun 2009, 16:27

dignity24 schreef:Hallo,

Ik heb nog een vraag over mijn gastenboek. Het lukt me maar niet om het zo in te stellen dat ook een gast er een bericht kan plaatsen.
Ik heb het zo ingesteld staan:

-Zien: ALLE
-Lezen: ALLE
-Posten: ALLE
-Antwoorden: ALLE
-Bewerken: MOD
-Verwijderen: MOD
-Sticky: MOD
-Aankondigen: MOD
-Stemmen: MOD
-Poll aanmaken: MOD

En als ik mezelf uitlog, en een nieuw onderwerp wil plaatsen word er toch naar een Gebruikersnaam & Wachtwoord gevraagt.

Groetjes, Denise
Dit moet voldoende zijn. Wat wel het probleem is weet ik niet.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

dignity24
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2009, 16:57

Bericht door dignity24 » 28 jun 2009, 17:01

Bontelli schreef:Als ik als gast daar kijk, dan zie ik dat het gastenboek is gesloten. Ik kan daarom ook niet reageren.
Dat is niet het Gastenboek hoor! Dat is de bezoekersteller, daar zit idd een slotje op. Het Gastenboek is gewoon open. Tenminste ik zie geen slotje, ook niet als ik me uitlog.

Bontelli
....
Berichten: 73
Lid geworden op: 22 dec 2008, 20:39

Bericht door Bontelli » 28 jun 2009, 17:56

dignity24 schreef:
Bontelli schreef:Als ik als gast daar kijk, dan zie ik dat het gastenboek is gesloten. Ik kan daarom ook niet reageren.
Dat is niet het Gastenboek hoor! Dat is de bezoekersteller, daar zit idd een slotje op. Het Gastenboek is gewoon open. Tenminste ik zie geen slotje, ook niet als ik me uitlog.
Dit is het gastenboek van je en ik zie geen knop waar ik op kan drukken om een berichtje te schrijven (zie toegevoegde foto)
Afbeelding
Als ik op nieuw onderwerp klik, dan moet ik eerst inloggen en voordat ik dat kan doen moet ik me eerst aanmelden.

dignity24
.
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 mei 2009, 16:57

Bericht door dignity24 » 28 jun 2009, 19:36

Ja dat schreef ik ook in mijn eerste bericht, en was tevens mijn vraag, dat als je een nieuw onderwerp wil openen er dan om je inloggegevens gevraagt word?
Naar mijn idee staan de instellingen goed, kan nergens terugvinden dat ik het Gastenboek gesloten heb.
Ook bij Fora -> Beheer staat bij Status Gastenboek "open".
En bij Subforum -> Beheren staat ook alles goed ingesteld.
In mijn eerste bericht schreef ik de instellingen van de permissie's, daar lijkt het me ook goed ingesteld.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 28 jun 2009, 20:25

dignity24 schreef:Ja dat schreef ik ook in mijn eerste bericht, en was tevens mijn vraag, dat als je een nieuw onderwerp wil openen er dan om je inloggegevens gevraagt word?
Naar mijn idee staan de instellingen goed, kan nergens terugvinden dat ik het Gastenboek gesloten heb.
Ook bij Fora -> Beheer staat bij Status Gastenboek "open".
En bij Subforum -> Beheren staat ook alles goed ingesteld.
In mijn eerste bericht schreef ik de instellingen van de permissie's, daar lijkt het me ook goed ingesteld.

Als gast kan ik in ieder geval ook niet inloggen.
Nou is maar de vraag wat jij wilt.
Moeten gasten ook op de chatbox kunnen?
Ja? Dan zijn je permissies niet goed.

De eerste vier vakken van de permissies van dat subforum op gasten zetten.
Dan kunnen gasten niet alleen zien en lezen maar ook posten etc.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie