Beheer onder Fora en Groepen

Marjanne
.
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2009, 18:04

Beheer onder Fora en Groepen

Bericht door Marjanne » 02 aug 2009, 18:26

Ik heb een forum aangemaakt en e.e.a. uitgevogeld maar ik zie niet overal de logica.

Ik wil graag 1 forum en heb onder Fora > Beheer een aantal hoofd- en subonderwerpen aangemaakt.

Klopt het dat hier onder hoofdonderwerpen 'nieuwe categorie aanmaken' wordt verstaan en onder subonderwerpen 'nieuw forum aanmaken'?
Zo ziet het er wel uit als ik op 'voorbeeldindex' klik.

Maar als ik onder Fora > Permissie, kijk staat er "Hier kun je het authorisatieniveau van elk forum aanpassen." In dat rijtje wat je aan kan klikken zie ik dat al mijn subonderwerpen van mijn forum apart worden genoemd als 'forum'. Heb ik nu een aantal fora aangemaakt of wordt hier hoofdonderwerp gewoon forum genoemd?

En wat kan je onder Groepen > Beheer, aanmaken?
In het begin had ik 'test' aangemaakt en kwam deze later ergens tegen maar zag het doel daarvan niet. Heb deze verwijderd en zie nog steeds niet waar die groep voor dient. Alles was ik aan hoofd- en subonderwerpen heb gemaakt, blijft ook gewoon staan (dus dat viel niet onder 'test' wat ik eerst dacht).

Kan iemand mij vertellen wat je hiermee kan, waar het handig voor is?

edvissers
.......
Berichten: 345
Lid geworden op: 10 aug 2008, 23:41

Re: Beheer onder Fora en Groepen

Bericht door edvissers » 01 sep 2009, 23:44

Marjanne schreef:Ik heb een forum aangemaakt en e.e.a. uitgevogeld maar ik zie niet overal de logica.

Ik wil graag 1 forum en heb onder Fora > Beheer een aantal hoofd- en subonderwerpen aangemaakt.

Klopt het dat hier onder hoofdonderwerpen 'nieuwe categorie aanmaken' wordt verstaan en onder subonderwerpen 'nieuw forum aanmaken'?
Zo ziet het er wel uit als ik op 'voorbeeldindex' klik.
Dat klopt helemaal :)
Maar als ik onder Fora > Permissie, kijk staat er "Hier kun je het authorisatieniveau van elk forum aanpassen." In dat rijtje wat je aan kan klikken zie ik dat al mijn subonderwerpen van mijn forum apart worden genoemd als 'forum'. Heb ik nu een aantal fora aangemaakt of wordt hier hoofdonderwerp gewoon forum genoemd?
Wat onder permisies Forum wordt genoemd zijn in jou omschrijving idd de subonderwerpen.
En wat kan je onder Groepen > Beheer, aanmaken?
In het begin had ik 'test' aangemaakt en kwam deze later ergens tegen maar zag het doel daarvan niet. Heb deze verwijderd en zie nog steeds niet waar die groep voor dient. Alles was ik aan hoofd- en subonderwerpen heb gemaakt, blijft ook gewoon staan (dus dat viel niet onder 'test' wat ik eerst dacht).

Kan iemand mij vertellen wat je hiermee kan, waar het handig voor is?
Hier moet ik je even het antwoord schuldig blijft. Maar dat zal nog wel voor je ingevuld worden :)
Mvrgr, Ed

Klik hier voor antwoorden op veel gestelde vragen op dit forum.


www.honda-deauville.nl/forum/phpBB3

Plaats reactie