Hallo
Ik merk dat er nu geregeld zaken veranderen uiteraard
positief vind ik dat , maar zou het ook hier vermeld kunnen worden of staat dat elders.
Ik merk ook gelukkig dat de gebruikerslijst niet meer zonder inloggen geraadpleegd kan worden PRIMA !!!
Frank
Wijzigingen
-
- Forum2Go
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19
Ik zal iets fanatieker de veranderingen gaan posten. Nu staan de veranderingen meetsal ook wel gepost, maar die staan dan ergens in een antwoord op een vraag. Ik begrijp dat dat onmogelijk is te volgen. Ik zal veranderingen daarom in de toekomst bij elkaar plaatsen.
Ze komen dan te staan onder Algemene Communicatie.
http://helpdesk.forum2go.nl/algemene-co ... e-f14.html
Ze komen dan te staan onder Algemene Communicatie.
http://helpdesk.forum2go.nl/algemene-co ... e-f14.html
-
- ...........
- Berichten: 4053
- Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08
-
- Forum2Go
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 apr 2007, 19:19
Er moet eigenlijk dan eerder een "groep" bijkomen in het bovenste blok.
Een plek waar we mededlingen kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld downtime, gepland onderhoud, en doorgevoerde wijzigingen.
Daar kunnen dan de onderwerpen naar toe, die nu in "Algemene communicatie" staan.
De wijzigingen hoeven daar ook niet eeuwig te blijven staan. Maar voor een maandje of zo, ze kunnen dan in die tijd verwerkt worden in de door leden gestelde vragen.
Een plek waar we mededlingen kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld downtime, gepland onderhoud, en doorgevoerde wijzigingen.
Daar kunnen dan de onderwerpen naar toe, die nu in "Algemene communicatie" staan.
De wijzigingen hoeven daar ook niet eeuwig te blijven staan. Maar voor een maandje of zo, ze kunnen dan in die tijd verwerkt worden in de door leden gestelde vragen.