admin veranderen die nieuwe leden registreerd

Wim Goossens
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2010, 18:40

admin veranderen die nieuwe leden registreerd

Bericht door Wim Goossens » 08 mar 2010, 10:59

Hallo,

ons forum is zo ingesteld dat nieuwe leden zich eerst moeten registreren. Nu loopt dat via mijn mail maar ik zou dat graag naar een andere lid toe verplaatsen kan dat.
Ik heb geprobeerd mij de status beheerder te geven en die andere admin te maken. Dit schijnt niet te werken.
Waar stel ik zoiets in?

Alvast bedankt,

Wim

CaptainRed
....
Berichten: 57
Lid geworden op: 21 jan 2010, 23:08

Bericht door CaptainRed » 08 mar 2010, 14:53

hallo wim,

jij bent de oprichter van het forum dus zult ten alle tijden de admin blijven. (denk ik of een andere beheerder moet je status veranderen dat weet ik ff niet)
wel kun je een lid mede admin (beheerder) maken, die doet je in beheerderspanel,,,gebruikers... premissies gebruikers daar kan je links boven in beheerder toewijzen..

en als je dan wilt dat die persoon de emails krijgt voor toelating dan moet je zijn email in configuratie beheerders email zetten, dan krijgt hij de email ipv jij.
Mijn Forum doel ledenwerving voor onze Bondgenootschap en het gratis browserspel Desert Operations speel je ook mee?

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 12 mar 2010, 10:53

CaptainRed schreef:hallo wim,

jij bent de oprichter van het forum dus zult ten alle tijden de admin blijven. (denk ik of een andere beheerder moet je status veranderen dat weet ik ff niet)
wel kun je een lid mede admin (beheerder) maken, die doet je in beheerderspanel,,,gebruikers... premissies gebruikers daar kan je links boven in beheerder toewijzen..

en als je dan wilt dat die persoon de emails krijgt voor toelating dan moet je zijn email in configuratie beheerders email zetten, dan krijgt hij de email ipv jij.

Niet helemaal.
De oprichter wordt hier niet geregistreerd.
Voor de rest oke.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie