Leden verwijderen

Pjotr
.
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2012, 16:34

Leden verwijderen

Bericht door Pjotr » 07 mei 2012, 16:38

Ik had even een vraagje:

Wij willen op ons forum eens in de zoveel tijd de ledenlijst opschonen en leden die niet meer komen verwijderen. Mijn vraag is: Moet ik hierbij gebruik maken van het bannen of is er een andere methode? Als ik ze ban kunnen ze toch niet meer terug komen,en dat is wel de bedoeling.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: Leden verwijderen

Bericht door Tutor » 07 mei 2012, 20:52

Pjotr schreef:Ik had even een vraagje:

Wij willen op ons forum eens in de zoveel tijd de ledenlijst opschonen en leden die niet meer komen verwijderen. Mijn vraag is: Moet ik hierbij gebruik maken van het bannen of is er een andere methode? Als ik ze ban kunnen ze toch niet meer terug komen,en dat is wel de bedoeling.
De ban helpt daar niet bij.

Beheerders pagina.
Configuratie pagina

klik beheer.

Zoek nu de naam van degene die je wilt verwijderen en plaats die op de plaats achter beheer.
Pagina versturen en zo steeds weer.
Denk er aan dat voor ieder lid dit moet doen als je ze wilt verwijderen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Pjotr
.
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 mei 2012, 16:34

Bericht door Pjotr » 08 mei 2012, 16:17

Hmm,ik snap het even niet. Waar staat dat beheer? In de lijst van Domeinnaam,Serverpoort,enz?

Edit: Ik heb het al. Bedankt!

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 08 mei 2012, 17:23

Pjotr schreef:Hmm,ik snap het even niet. Waar staat dat beheer? In de lijst van Domeinnaam,Serverpoort,enz?

Edit: Ik heb het al. Bedankt!

haha maar goed dat je de beheerderspagina gevonden hebt.

Succes.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Twink
..
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 jul 2008, 14:47

Bericht door Twink » 02 feb 2013, 15:08

Doet er iemand van dit helpdesk forum dat ooit, of blijven alle geregistreerde leden altijd in de database aanwezig?

Ik zou graag mijn account (laten) verwijderen, omdat ik het nooit meer gebruik, maar heb hierover niets gevonden.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 02 feb 2013, 16:14

Twink schreef:Doet er iemand van dit helpdesk forum dat ooit, of blijven alle geregistreerde leden altijd in de database aanwezig?

Ik zou graag mijn account (laten) verwijderen, omdat ik het nooit meer gebruik, maar heb hierover niets gevonden.

Je hebt een antwoord.

Antwoord is, na aanvraag en controle het forum verwijderd zal worden.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie