INLOGGEN

doodNverderf
.
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2007, 14:30

INLOGGEN

Bericht door doodNverderf » 07 nov 2007, 14:35

Hallo admin, ik kan mijn eigen forum niet meer beheren of wat dan ook. Hoe komt dit?

Wil heel graag verder met me forum, maar als ik controllepanel niet inkom, heeft het weinig nut,


Mvg dood
Ik kom en ga als de dood

YE
.
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jun 2008, 10:16

automatisch inloggen

Bericht door YE » 09 jun 2008, 10:20

Ik heb bij het inloggen: automatisch inloggen geklikt. Ik wil dit er weer uit hebben en zelf inloggegevens intikken.
Kan dit gewijzigd worden?

Dank
mvgr.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: automatisch inloggen

Bericht door Tutor » 09 jun 2008, 18:24

YE schreef:Ik heb bij het inloggen: automatisch inloggen geklikt. Ik wil dit er weer uit hebben en zelf inloggegevens intikken.
Kan dit gewijzigd worden?

Dank
mvgr.

Dit is eenvoudig.
Loguit van je forum.

Log nu weer in en zorg dat het vinkje dan UIT staat. Dan moet je iedere keer opnieuw inloggen.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: INLOGGEN

Bericht door Tutor » 09 jun 2008, 18:26

doodNverderf schreef:Hallo admin, ik kan mijn eigen forum niet meer beheren of wat dan ook. Hoe komt dit?

Wil heel graag verder met me forum, maar als ik controllepanel niet inkom, heeft het weinig nut,


Mvg dood
Je hebt door te registreren automatisch je admin rechten gekregen.
Je hebt een login naam
je hebt een wachtwoord
Die moet je gebruiken om in te loggen. En daarnaa kun je met dezelfde gegevens gebruiken als je onderaan de pagina op de knop ADMINSTRATIE BEHEER klikt. Pas dan kun je naar je adminbeheerspagina.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: INLOGGEN

Bericht door Tutor » 09 jun 2008, 18:27

peter-combat schreef:
doodNverderf schreef:Hallo admin, ik kan mijn eigen forum niet meer beheren of wat dan ook. Hoe komt dit?

Wil heel graag verder met me forum, maar als ik controllepanel niet inkom, heeft het weinig nut,


Mvg dood
Je hebt door te registreren automatisch je admin rechten gekregen.
Je hebt een login naam
je hebt een wachtwoord
Die moet je gebruiken om in te loggen. En daarna kun je dezelfde gegevens gebruiken als je onderaan de pagina op de knop ADMINSTRATIE BEHEER klikt. Pas dan kun je naar je adminbeheerspagina.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

IvyD
.
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 sep 2008, 22:14

Bericht door IvyD » 24 sep 2008, 22:50

Help!!! Ik heb mezelf van mijn eigen site verbannen :cry: . Dacht dat ik mezelf één keer teveel had ingescheven of zoiets. Hoe dom kun je zijn :roll: Afijn ik kom niet meer op mijn eigen site en al helemaal niet in de Admin Index. HELP!!

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Bericht door Tutor » 24 sep 2008, 22:51

IvyD schreef:Help!!! Ik heb mezelf van mijn eigen site verbannen :cry: . Dacht dat ik mezelf één keer teveel had ingescheven of zoiets. Hoe dom kun je zijn :roll: Afijn ik kom niet meer op mijn eigen site en al helemaal niet in de Admin Index. HELP!!

Je gegevens naar mij per PB'
Hoe heb je jezelf vebannen?
Naam
IP
email

Leg het even uit.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie