ontvangs van mail

Gast

ontvangs van mail

Bericht door Gast » 03 dec 2007, 13:28

ontvangs van mail: Ben even aan het testen geweest {maar kan het natuurlijk fout doen} Als ik op een onderwerp reageer .Moet er toch bij mij .In dit geval ik zelf een bericht/mail binnen komen.

hoor van je

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: ontvangs van mail

Bericht door Tutor » 03 dec 2007, 16:40

peter schreef:ontvangs van mail: Ben even aan het testen geweest {maar kan het natuurlijk fout doen} Als ik op een onderwerp reageer .Moet er toch bij mij .In dit geval ik zelf een bericht/mail binnen komen.

hoor van je
Neen, dat is niet juist.
Als je een bericht plaatst dan krijg jij geen bericht dat je dat geplaatst hebt.
Onder aan bij het laatste bericht kun je aanzetten dat je van de volgende berichten gemeld wilt hebben.
Als iemand dan een bericht plaatst krijg jij een mail dat er een nieuw bericht is.

Abonnement op dit onderwerp opzeggen
Hieronder vind je dit bericht. In dit geval kun je dat uitzetten.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Gast

mail

Bericht door Gast » 03 dec 2007, 16:46

peter-combat : Eerst even mijn dank als eenvoudig persoon dat ik gebruik mag maken van supportforum forum2go.

Maar was natuurlijk tevroeg om vragen te stellen alles staat geloof ik omschreven .

Maar bedankt .


Peter

Tutor
...........
Berichten: 4053
Lid geworden op: 08 apr 2007, 22:08

Re: mail

Bericht door Tutor » 03 dec 2007, 16:47

peter schreef:peter-combat : Eerst even mijn dank als eenvoudig persoon dat ik gebruik mag maken van supportforum forum2go.

Maar was natuurlijk tevroeg om vragen te stellen alles staat geloof ik omschreven .

Maar bedankt .


Peter

Er is veel uitleg.
Klik eenvoudig op de beide linken in mijn onderschrift. Daar is veel te vinden.
Geen PB's of vragen naar de Tutor.

Plaats reactie